Mor als 96 anys Angela Lansbury, la mítica Jessica Fletcher en ‘S’ha escrit un crim’
L'actriu va estar nominada a l'Oscar en tres ocasions per papers de repartiment i va guanyar una estatueta honorífica el 2013
L’actriu britànica Angela Lansbury, llegendària protagonista de la sèrie de televisió S’ha escrit un crim, ha mort aquest dimarts als 96 anys, segons ha informat la família en un comunicat.
Els huitanta anys de carrera de Lansbury han donat per a una gran gama de personatges, des de malvades fins a papers còmics tant en pel·lícules, com en teatre i televisió. Però sobretot destaca el paper on encarna una de les novel·listes més conegudes de l’audiovisual, Jessica Fletcher.
Encara que Lansbury es va convertir en un rostre conegut de la xicoteta pantalla, l'actriu va estar nominada tres ocasions a l'Oscar per papers de repartiment per Luz que agoniza, El retrato de Dorian Gray i El mensajero del miedo i va guanyar una estatueta honorífica el 2013, concedida per l'Acadèmia de Hollywood.
Més llegit
-
Alzira acumula vora 160 l/m² este divendres després de descarregar-ne 96 en només una hora
-
Ruixats residuals
-
Sánchez decidirà el cap de setmana si avança eleccions i el PP i Vox l'animen a convocar-les
-
Els avisos de l’Aemet baixen a groc però continua la inestabilitat al litoral de la Comunitat Valenciana
-
El govern de Ceuta delimita amb tanques la platja de Benítez per a evitar-hi nous assentaments
-
Valencià per valencià a la selecció espanyola: Carlos Espí substitueix Ferran Torres per lesió
Més vist
Més escoltat
-
03.10.2026 | Fem banda T3
-
02.10.2026 | Música amb ritme i teatre emergent per començar el cap de setmana
-
02.10.2026 | Terra de bous (T2)
-
02.10.2026 | 02.10.26 / Tastem la comunitat/Lombai, de l'arròs de la Ribera al Mercat dels Borja
-
02.10.2026 | El partit de la una
-
02.10.2026 | Les noves veus premiades de Russafa Escènica