El MIM de Sueca acabarà demà amb un espectacle familiar sobre l'alzhèimer
L'obra també ret homenatge a la memòria de les persones que durant anys han passejat pels pobles la il·lusió del circ.
La 29a Mostra Internacional de Mim de Sueca acabarà demà diumenge amb un espectacle per al públic infantil i familiar que pretén conscienciar sobre l'alzhèimer i retre homenatge a la memòria de les persones que durant anys han passejat pels pobles la il·lusió del circ.
Cirque Déjà Vu és el títol de l'obra que la Companyia de Comediants La Baldufa portarà a l'escenari del Centre Municipal Bernat i Baldoví, a les 19 hores.
Un espectacle amb el qual homenatgen la vellesa, l'amistat i el circ a través de la història de Fausto i Anselmo, dos ancians, dos pallassos, dos amics, que cada dia es troben per a recordar com era la seua vida de comediants.
Un matí qualsevol, els records comencen a esvair-se per a Anselmo. Així i tot, continuaran amb la seua amistat i Fausto serà l'encarregat de fer sentir al seu amic les experiències passades amb l'objectiu de recordar les situacions que ja han sigut viscudes. És l'eix de l'obra segons l'organització de la mostra.
Per aquest muntatge en el qual es barreja la nostàlgia i l'humor, els seus actors, Carles Pijuan i Emiliano Pardo, van rebre el premi a la millor interpretació masculina en la Fira Europea de Teatre per a xiquets i xiquetes (FETEN 2010). Amb més de dues dècades d'experiència, La Baldufa atresora nombrosos premis per les deu produccions multidisciplinars realitzades per a públic familiar i infantil que realcen la solidaritat, la tolerància i el respecte.
Última oportunitat demà diumenge per a veure també en la Mostra Internacional de Mim l'espectacle de teatre de màscares Antero, dels noruecs Oddmann Productions; gaudir de La Siesta que ens balla Mou Dansa; l'obra en curs Look at me que ens ofereix la Cia. Maduixa; i de visitar l'exposició fotogràfica Rito, la piel feta quebrada, de Germán Antón, situada en la sala d'exposicions Els Porxets.
Més llegit
-
Una allau mata tres esquiadors, dos d'ells coneguts muntanyencs i influenciadors
-
La policia busca un grup de menors que van apallissar indiscriminadament almenys quatre persones a València
-
Nit de Cap d'Any freda i amb possibles plugims al litoral per a acomiadar 2025
-
Cap d'Any amb oratge estable i fred. Pluja i neu els primers dies del 2026?
-
L'avi dels menors desapareguts a Indonèsia: "Hi ha poca probabilitat de trobar-los vius"
-
Puja un 14% l'administració de vacunes contra la grip en comparació amb l'any anterior