Algunes de les millors obres de l’art valencià, a subhasta a Madrid
Un total de 350 pintures i dibuixos ixen a subhasta a la casa Fernando Durán.
Peces del millor art contemporani valencià, obra de Manolo Valdés, Joan Genovés, Emili Varela i Joaquim Sorolla, entre d’altres, es trauen a subhasta a Madrid, amb un preu d’eixida de fins a 300.000 euros.
Manolo Valdés, Joan Genovés, Emili Varela o Joaquim Sorolla són alguns dels màxims exponents valencians que signen algunes de les obres que eixiran a subhasta i mostren el talent i la importància que els artistes valencians han tingut al llarg de la història de l’art.
Entre les obres destaquen els paisatges alacantins en els traços d’Emili Varela; el dibuix Cavaller amb barret fort, de Joaquim Sorolla; una gran pintura corresponent a Joan Genovés, o la joia de la corona, la Dama ibèrica, la icònica obra de Manolo Valdés, una peça bessona de la instal·lada a València, que té un preu d’eixida de 300.000 euros.
Però la importància de la pintura i els artistes valencians no es reflecteix només en l’època contemporània. Navarro Llorens en la pintura antiga és un altre nom que cal afegir a la llista dels grans representants valencians.
A la casa de subhastes Fernando Durán de Madrid, a més del millor art contemporani i antic valencià, es podran trobar peces d’art de tot Espanya i la resta del món. Un total de 350 pintures i dibuixos ixen a subhasta els dies 25 i 26 d’octubre en aquesta casa.
Més llegit
-
El migrant apallissat a Tavernes de la Valldigna evoluciona favorablement després que l’hagen operat de la mandíbula
-
Un avió aterra d'emergència a Manises i provoca el desviament de cinc vols a l'aeroport d'Alacant-Elx
-
MAPA | Els tres municipis amb la cistella de la compra més barata d'Espanya són valencians
-
El veïnat de Tavernes de la Valldigna es concentra en rebuig de les dos agressions racistes
-
Vora 157 municipis de la Comunitat Valenciana tenen l'obligació d'aplicar una nova taxa de residus
-
Sumar, IU, Més Madrid i els comuns es plantegen concórrer a les generals amb la marca Front Ample