El medi ambient, protagonista d'Expojove 2019
À Punt també està present en la fira amb un estand de La Colla i l'emissió en directe d'alguns espais radiofònics.
Els xiquets i xiquetes ja poden gaudir de l'oferta d'oci per al Nadal. La fira Expojove ha obert aquest dijous a Fira València amb l'ecologia i el medi ambient com a tema central de l'edició. Des d'aquest dijous dia 26 fins al 4 de gener, la fira, "una cita ineludible per a xiquets i xiquetes de 0 a 99 anys", segons el regidor de Cultura Festiva, Pere Fuset, comptarà amb una amplia sèrie d'activitats.
Entre elles hi haurà actuacions musicals, teatre, circuits d'aventura, activitats esportives i moltes altres propostes lúdiques. À Punt també estarà present en la fira amb un estand de La Colla i l'emissió en directe d'alguns espais radiofònics. A més, moltes més empreses, fundacions, organismes autònoms i institucions estaran presents per a donar tot el suport a aquest espai dedicat a la infantesa.
Expojove se celebra als pavellons 6, 7 i 8 del Fòrum Nord de Fira València on ocupa 50.000 metres quadrats de superfície, i estarà obert durant tot el dia d'11:00 a 20:00 hores, excepte el dia 31 que obri de 10:00 a 14:00 hores, l'1 que obri de 16:00 a 21:00, i aquest dijous que obri a les 12:00 hores.
Les entrades per als visitants de 0 a 4 anys són gratuïtes, mentre que per a la resta d'assistents oscil·len entre l'euro per a majors de 65 anys i els cinc euros de l'entrada normal; hi ha descomptes per als dies 31 i 1, per a titulars del Carnet Jove, per a famílies nombroses i monoparentals i per a grups de més de 15 persones. A més, els grups de comissions falleres han de comunicar a la Junta Central Fallera la sol·licitud d'accés.
Contra la presència de l'exèrcit
La campanya Desmilitaritzem l'Educació s'ha concentrat aquest matí davant les portes d'Expojove en contra de la presència d'institucions militars en la fira. La convocàtoria està firmada per unes seixanta entitats del món educatiu, sindical, veïnal i social valencià i també estatals. Des de l'organització reivindiquen una fira "en què no hi haja una padagogia més o menys dissimulada o explícita de la guerra o la violència ni una voluntat de reclutament a futur", una intenció que associen directament al fet que hi haja un estand de les forces armades a Expojove. Amb una pancarta primer i vestits de pallassos després, una vintena de manifestants han seguit la comitiva inaugural durant uns 20 minuts i després els han fet fora.
Més llegit
-
Nervis i molta il·lusió en les primeres oposicions a mestre que se celebren al setembre
-
La princesa Astrid de Noruega mor als 94 anys, dos dies després d'assistir al funeral del germà, el rei Harald V
-
Empresaris vinculats a Aldama neguen haver intervingut en el pagament de comissions per les mascaretes del cas Koldo
-
‘Sopa de letras’, el nou concurs de les vesprades d’À Punt
-
La comunitat educativa torna al carrer per a reclamar millores en l’educació pública
-
Un vessament al riu Magre mata centenars de peixos i genera una gran bromera
Més vist
-
Terra de festes | Massalavés, Alcalà de Xivert i Benifato
-
Entre els nostres | Kevin i Paci
-
12.09.2026 | Entrada de Bous i Cavalls de Segorbe
-
11.09.2026 | Entrada de Bous i Cavalls de Segorbe
-
12.09.2026 | Informatiu migdia
-
11.09.2026 | Imposició de bandes a la reina infantil de les festes de Castelló de la Plana i la seua cort