El marxandatge faller està en auge
A més de la roba, cada vegada hi ha més complements que anuncien que s’és faller i fallera
El folre polar, la jaqueta o la dessuadora són algunes de les peces de roba amb què els fallers i les falleres es preparen per a la seua setmana gran. Tot amb l’escut de la falla i, depenent de la peça, fins i tot el nom.
SYC Confecciones és una de les empreses que es dedica a fer aquest marxandatge, i la seua responsable Conchín Farco, ha explicat a À Punt que a poc a poc s’han anat incorporant cada vegada més opcions fins a arribar als complements, com ara bragues del coll, motxilles o renyoneres.
Però, a més de la despesa en roba, també es poden trobar tota mena de productes de temàtica fallera, com ara xapes, mocadors, motxilles per a guardar els monyos i, fins i tot, coixins especials per a dormir amb els monyos posats sense despentinar-se.
Amparo Sanz, gerent de l’empresa Moñaditas assegura que a la gent li agrada dir “Jo soc faller” i això es reflectisca en el marxandatge que porten. Així aconsegueixen tindre la millor presència en tots els actes, com les mascletaes, on molts fallers i falleres van abillats amb totes aquestes peces de roba que deixen ben clar a quina comissió pertanyen.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
La dana deixa granís de cinc centímetres, arbres tombats i vidres de cotxes trencats a la Plana Baixa
-
Una jutgessa prohibix a Trump detindre immigrants a Califòrnia pel seu perfil racial
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina
-
La dana afecta el nord de les províncies de València i de Castelló
-
El Villarreal-Aston Villa, per À Punt