L'UJI analitza el tractament de la violència masclista als mitjans
La periodista d’À Punt Media, Victoria Maso, participa en una taula redona sobre els reptes en l'enfocament de la masculinitat i la feminitat.
Sota el títol “Mitjans de comunicació i violències masclistes”, comença aquest dimecres la catorzena edició del Seminari Internacional contra la Violència de Gènere de la Universitat Jaume I (UJI).
La convenció, organitzada per la Generalitat Valenciana i la Fundació Isonomia, es realitzarà els dies 14 i 15 de novembre al Saló de Graus de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques de l’UJI. L’activitat és gratuïta, però s’ha de emplenar prèviament un formulari d’inscripció.
El projecte abordarà temes com l’ús del llenguatge com a ferramenta per a previndre el masclisme, la masculinitat i la feminitat en els mitjans de comunicació, noves formes de visibilització i prevenció de la violència de gènere, i altres ponències relacionades amb la lluita feminista i la identificació de la violència de gènere en l’àmbit de la comunicació.
La periodista d’À Punt Mèdia, Victoria Maso participarà amb una xarrada sobre violències masclistes als informatius televisius. La conferència titulada‘‘Del cas aïllat a la contextualització. Els informatius de televisió davant les violències masclistes’’ s'inclourà en la taula redona de hui a partir de les quatre de la vesprada sobre els reptes a l'hora d'enfocar la masculinitat i la feminitat. En la taula redona participen també els periodistes Iñaki Gabilondo i Ana Requena.
Més llegit
-
El Magdalena Vítol posa el colofó a les festes fundacionals de Castelló de la Plana
-
Mascletà en directe del dilluns 16 de març de les Falles 2026 de València
-
Convent de Jerusalem - Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Falles més enllà de València: els altres municipis fallers es preparen per a la festa amb alguns imprevistos
-
El govern espanyol aprovarà divendres el pla de xoc per a pal·liar l'impacte de la guerra al Pròxim Orient