L'IVAM obri les portes perquè els nadons experimenten amb llums i construccions
L'espai museístic recupera el taller Juguetoría, que va atraure més de 5.000 visites en l'estiu
Una nova edició de Juguetoría arriba per Nadal a l'Institut Valencià d'Art Modern (IVAM). Es tracta d'una factoria d'objectes, espais i experiències de joc ubicades a l'IVAMlab2. Aquesta activitat està principalment dirigida a xiquetes i xiquets de 0 a 5 anys, encara que es permet l'accés a persones de totes les edats.
Entre les novetats d'aquesta nova edició de Juguetoría es troba la nova col·lecció de joguets de Sara San Gregorio i Alicia Gutiérrez, dissenyats específicament per a l'IVAM. Jugant amb ells, es pot explorar amb la llum, els reflexos, el volum, les textures, les posicions i les construccions.
Així, Juguetoría s'instal·la de manera definitiva en la programació educativa de l'IVAM, segons ha informat la Generalitat en un comunicat. Aquesta peça de la programació s'emmarca dins del projecte 'Juga l'IVAM!', amb el qual el museu situa la primera infància com a protagonista, oferint un espai propi i fomentant una connexió amb l'art contemporani des dels primers anys de vida.
El taller estarà obert cada matí de Nadal des del 23 de desembre fins al 7 de gener. És gratuït amb reserva prèvia i els passes tenen una durada d'una hora. També està previst que el taller viatge per escoles infantils al llarg d'aquest curs.
Més llegit
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
Mazón diu que ara mateix no es planteja canviar zones de predomini lingüístic
-
Els embossos crònics en els accessos sud a València: la pista de Silla i la V-30 patixen col·lapses diaris
-
Vols cancel·lats i endarrerits als aeroports de València i Alacant per la vaga de controladors de França
-
Controlat un incendi de vegetació a l'Énova
-
La calor fa que rebenten algunes canonades del Palmar dos nits consecutives
Més vist
Més escoltat
-
02.07.2025 | Línia de fons
-
3 de juliol - Un accident de metro causa la mort de desenes de persones a València (2006)
-
03.07.2025 | Obrim Meló amb Baovan i Hundred: els que ara triomfen també la van pifiar
-
04.07.2025 | Les notícies del migdia
-
03.07.2025 | Renaixement automobilístic, innovació post DANA, un mercat en moviment
-
03.07.2025 | 90 minuts