L'Exposició del Ninot de les Falles 2021 ja té escenari: l'antiga base de l'Alinghi
La Ciutat de les Arts i les Ciències està inhabilitada enguany per ser un punt de vacunació contra el coronavirus
L'Exposició del Ninot estrenarà una nova ubicació per a les Falles de 2021: La Base de la Marina de València. Així ho ha donat a conéixer aquest dimarts el president de de la Junta Central Fallera i regidor de Cultura Festiva de l'Ajuntament de València, Carlos Galiana, durant l'assemblea de presidents i presidentes de falles en què també es va ratificar definitivament el programa fester d'enguany.
Inicialment, Junta Central Fallera estudiava dues possibles ubicacions per a l'exposició: les drassanes del port i el recinte que albergava l'antiga seu de l'Alinghi, l'equip suïs amfitrió de les edicions 32 i 33 de la Copa de l'Amèrica. Finalment la segona opció, actualment reconvertida en La Base de la Marina, acollirà la mostra de ninots per a les primeres falles post-pandèmia. La Ciutat de les Arts i les Ciències, on s'ha instal·lat l'exposició en anys anteriors, ha hagut de descartar-se perquè està habilitada com a punt de vacunació contra el coronavirus.
Els ninots arribaran al recinte entre el 12 i el 13 de juliol, mentre que la inauguració serà el divendres 16, a les 19:00 hores. L'exposició del ninot infantil tancarà el 31 d'agost, quan es donarà a conéixer quin serà l'indultat. Un dia més tard, l'1 de setembre, es clausurarà definitivament la mostra després de revelar el ninot indultat.
Més llegit
-
Una allau mata tres esquiadors, dos d'ells coneguts muntanyencs i influenciadors
-
Carlos Mazón recupera el seu cap de gabinet, José Manuel Cuenca, com a assessor en l'oficina de l'expresident
-
Mor una jove de 25 anys en l'incendi d'una vivenda a Crevillent
-
L'avi dels menors desapareguts a Indonèsia: "Hi ha poca probabilitat de trobar-los vius"
-
Primera estrena del 2026: ‘Cantem!’, el nou concurs diari d’À Punt
-
Ferran Cano i Carmen Alcayde estrenen ‘La vesprada amb tu’ en À Punt