L'Arenal Sound esgota els abonaments per al 2023 en dues hores
Aquest migdia s'han posat a la venda els abonaments generals i VIP de la pròxima edició, el cartell de la qual encara es desconeix
Només han passat tres mesos des de la celebració de l'Arenal Sound a Borriana (Plana Baixa) i ja no hi ha abonaments per a la pròxima edició. En només dues hores, s'han exhaurit els abonaments generals i VIP de l'Arenal Sound 2023, un dels festivals més consolidats de l'estiu i amb un cartell que encara es desconeix.
L'organització del festival els ha posat a la venda a les dotze del migdia i ja ha anunciat que en menys de dues hores han esgotat tots els abonaments disponibles, el que han qualificat de "rècord històric".
Per a descobrir els artistes convidats a l'Arenal Sound 2023 encara caldrà esperar. També per a poder reservar a les zones de descans o adquirir altres productes complementaris, com ara tiquets per al Sounder Bus o el Kit Estalvi, que, segons informa l'organització, eixiran a la venda pròximament.
Més llegit
-
Presó per a l'home acusat d'apallissar mortalment la parella a Catarroja
-
Un accident amb set vehicles implicats i huit ferits obliga a tallar l’A-7 a Castalla
-
Detenen l'exmilitant del PSOE Leire Díez i l'expresident de SEPI Vicente Fernández
-
Una altra xiqueta va patir trastorns després que la sedara l'anestesista detingut per homicidi imprudent
-
Cites cancel·lades i pacients resignats en el primer dia de vaga dels metges, amb un seguiment que els sindicats xifren en el 90% i Sanitat rebaixa al 15%
-
Ascer i els sindicats arriben a un preacord amb una pujada salarial del 8% en tres anys