L'Ajuntament de València sortejarà 380 invitacions per a veure la mascletà des del balcó
Hi haurà deu invitacions per a dues persones cada dia des de l'1 fins al 19 de març
La regidoria de Falles de l'Ajuntament de València sortejarà 380 passes per a veure la mascletà des del balcó de l'Ajuntament de València. En concret, se sortejaran deu invitacions per a dues persones cada dia des de l'1 fins al 19 de març.
Podran participar en el sorteig les persones majors d'edat empadronades a la ciutat que l'hagen sol·licitat prèviament per mitjà del formulari publicat en el web de l'Ajuntament.
Segons fonts municipals, el termini d'inscripció comença dilluns 19 de febrer a les 00:00 h i finalitza el dimecres 21 de febrer a les 23:59 h. El sorteig s'efectuarà dilluns 26 de febrer, a les 11:00 h, a la sala de premsa municipal.
Les persones afortunades rebran un correu electrònic de l'Ajuntament de València amb la confirmació de la cita i, posteriorment, les invitacions, que seran per a un dia en concret i no es podran canviar de data.
En cas que algú tinga mobilitat reduïda i necessite accedir amb cadira de rodes, donades les circumstàncies del balcó municipal, se li proveirà un altre espai de la Casa Consistorial.
El regidor de Falles, Santiago Ballester, ha manifestat la voluntat "que tots els ciutadans empadronats a la ciutat tinguen l'opció de veure la mascletà des del balcó municipal, si així ho desitgen".
A més d’aquestes entrades, la Generalitat en sortejarà 1.800 més per a veure les mascletaes des de l’antic edifici de Correus.
Més llegit
-
Leire Díez, l'expresident de la SEPI i el soci de Santos Cerdán, en llibertat amb mesures cautelars
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
L’alcaldessa de Xàbia retira les delegacions a l’edil de Vox per un presumpte cas d’assetjament sexual
-
A presó un cirurgià per agredir sexualment una pacient durant una operació a Múrcia
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo
-
12.12.2025 | Marita Alonso i la 'Venus del Smartphone': l’amor en temps d’aplicacions