José Sacristán i Ana Marzoa reflexionen sobre el pas del temps en 'La colección'
L’obra es podrà veure al Teatre Olympia de València des d’aquest dijous fins al 5 de maig
Els actors José Sacristán i Ana Marzoa reflexionen sobre el llegat i el pas del temps en La colección. L’obra, dirigida per Juan Mayorga, premi Princesa d'Astúries de les Lletres, es podrà veure al Teatre Olympia de València des d’este dijous fins al 5 de maig.
Amb més de seixanta anys als escenaris, Sacristán atorga una personalitat camaleònica als personatges que interpreta, i això s’aprecia des del primer minut en La colección. “Jo negocie amb el personatge i també hi ha una part meua que ho ha d’acceptar perquè, si no, no em sentiria a gust”, afirma als micròfons d’À Punt Notícies.
Noranta minuts en escena dirigits pel dramaturg viu espanyol més representat del món, Juan Mayorga. Una obra en què la paraula pesa tant o més que la interpretació: “Una de les missions del teatre és despertar nostàlgia i enveja de llengua, i això és el que busque”.
Héctor —José Sacristán— i Berna —Ana Marzoa— són un matrimoni sense fills que busquen un hereu per a llegar la seua col·lecció. “El personatge de Sacristán és més fràgil i el meu és més calculador”, apunta Marzoa. Tot un màster d’interpretació amb paraules mesurades que atresoren la mestria d’una interpretació inoblidable.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'evolució de l'incendi a la Vall d'Uixó
-
Més de 7.000 hectàrees calcinades i risc de propagació a Eslida, però amb condicions meteorològiques més favorables
-
Tres joves valencians creen una 'start-up' que ja ha estalviat prop d'un milió d'euros en factures de llum i gas
-
Rescaten un xiquet assentat sobre un aparell d’aire condicionat exterior al pis 21 d'un edifici de Benidorm
-
Extingit l'incendi de vegetació prop de l'Oceanogràfic que ha generat una gran fumeguera visible des de diversos punts de València
-
Les flames amenacen la Serra d'Espadà, un dels principals tresors naturals valencians
Més vist
-
25.07.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
27.07.2026 | Entrevista LNM Juan Carlos Valderrama
-
25.07.2026 | Entrades Mores d'Orihuela i de la Vila-Joiosa | Segona part
-
26.07.2026 | Informatiu nit
-
26.07.2026 | Entrada cristiana de la Vila Joiosa | Primera part
-
25.07.2026 | Entrades Mores d'Orihuela i de la Vila-Joiosa | Primera part