Francis Montesinos presenta una camisa per a les Festes de les Alfàbegues de Bétera
La iniciativa és una forma de mantindre la il·lusió per unes festes que s’han suspés per segon any consecutiu
Francis Montesinos ha presentat una camisa per a les Festes de les Alfàbegues de Bétera, inspirada en les icones més representatives d’aquesta festa. Així, el disseny inclou coets i flors i les mateixes alfàbegues que cada 15 d’agost trauen pel poble en honor a la Mare de Déu.
La iniciativa del modista, junt amb l’Ajuntament, és una forma de mantindre la il·lusió per unes festes que s’han hagut de suspendre per segon any consecutiu. Una idea que, quan li la van proposar a Montesinos, li va fer molta il·lusió, ja que ell coneixia aquesta celebració i a més ha pogut gaudir-la molts anys.
La col·laboració es completa amb l’exposició "50 aniversari: València, seda i foc", sobre la carrera professional del dissenyador, que es podrà visitar a l'Ajuntament Vell de Bétera fins al 22 d'agost.
Més llegit
-
El nivell de la mar ja ha pujat molt més del que estimaven els models: "Podem vore impactes devastadors"
-
L’Ajuntament de València suspén la mascletà d'este dijous per la pluja
-
Un turisme cau en les vies del Tram a la Vila Joiosa i obliga a tallar la línia fins al Campello
-
La pluja i un seguit d'accidents i avaries causen retencions quilomètriques als accessos a València
-
Reobri l'AP-7 en direcció a València, però continua tallada a Alcalà de Xivert en direcció a Barcelona
-
Dijous de pluja més general i amb tempestes locals
Més vist
Més escoltat
-
03.03.2026 | "Psicologia", amb Lorena Gascón | Cinema i trastorns mentals: entre realitat i ficció
-
04.03.2026 | 90 minuts
-
03.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
03.03.2026 | Cadena de valor | Els efectes econòmics del conflicte a l’Iran arriben a la Comunitat Valenciana
-
03.03.2026 | Les notícies del migdia
-
03.03.2026 | ContrÀpunt