La fotografia de Miguel Hernández que no ha trobat comprador
Es tracta d'una imatge de gener de 1937 on apareix el poeta oriolà amb dos amics republicans.
La imatge era ja popular entre el cercle d'investigadors i experts hernandians. Hi apareix Miguel Hernández acompanyat dels seus amics republicans, Juan Arroyo i el poeta sevillà Antonio Aparicio. Tots tres estaven a Barcelona el gener de l'any 1937 amb motiu de l'enterrament del periodista cubà Pablo de la Torriente.
Però, sobretot, l'atractiu i el valor històric de la fotografia està en el revés, perquè té anotacions a mà del poeta on es pot llegir: “Sin Pablo (de la Torriente) ya, y a punto de quedarnos sin mar”.
Tot i això, ningú s'ha interessat per aquesta imatge que eixia a subhasta a Madrid fa només un dies. Tenia un preu bastant assequible per a col·leccionistes i investigadors, 850 euros, però es quedà sense licitació ni hi hagué comprador.
Més llegit
-
Leire Díez, l'expresident de la SEPI i el soci de Santos Cerdán, en llibertat amb mesures cautelars
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
La grip es dispara a la Comunitat Valenciana i situa Alacant com la província amb més contagis d’Espanya
-
La revenja taronja contra el Saragossa, per À Punt
-
Els metges es manifesten a València després de quatre dies de vaga per a exigir la retirada de l’esborrany de l’estatut marc
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo
-
12.12.2025 | Marita Alonso i la 'Venus del Smartphone': l’amor en temps d’aplicacions