El festival de curts en línia DocuVir.20 obri el termini per a votar el Premi del Públic
Els treballs audiovisuals parlen sobre la cara positiva de la pandèmia i el confinament global per la Covid-19.
DocuVir.20 és el festival de curtmetratges en línia sobre el confinament que el Centre Cultural La Nau de la Universitat de València i la Fundació General de la Universitat van llançar a principis d’abril. L'objectiu és mostrar la cara positiva d'una experiència històrica que ha afectat totes les dimensions de la vida humana i de l'organització social. De fet, el certamen ha obtingut una resposta favorable i s'han seleccionat fins a 54 curtmetratges que comparteixen reflexions i reflecteixen pràctiques socials i solidàries sorgides en el marc d'aquesta situació sense precedents.
Aquest dimarts s'obri el termini per a triar el curt guanyador del Premi del Públic, dotat amb 150 euros. La participació en la votació és gratuïta i està oberta a qualsevol persona i es realitza mitjançant aquest formulari.
Els curts seleccionats s'han publicat en el canal de YouTube del Centre Cultural La Nau des de finals del mes d'abril i ara poden veure's i ser votats íntegrament en aquest canal.
Els microrelats audiovisuals a concurs són de gènere molt divers: hi ha documentals, treballs de ficció, experimentals, d'animació, etc. i entre les propostes rebudes, es troben algunes firmades per destacats noms del curtmetratge espanyol. A més, un dels curts, Solo (Sendoa Cardoso, 2020), està protagonitzat per Eneko Sagardoy, guanyador del Premi Goya a millor actor revelació fa tres anys per Handia (Aitor Arregi i Jon Garaño, 2017).
El jurat oficial, integrat per professionals de l'àmbit cultural, serà l'encarregat d'atorgar el Premi a Millor Curtmetratge, dotat amb 350 euros. Aquest, junt amb el Premi del Públic, el termini del qual per a rebre vots es tancarà el pròxim 30 de juny, serà comunicat per les xarxes socials i els canals oficials de DocuVir.20 i del Centre Cultural La Nau al començament del mes de juliol.
Més llegit
-
Troben a Manises un cadàver que podria ser un dels tres desapareguts en la dana fa un any
-
La investigació apunta que el cadàver trobat en un contenidor a Castelló de la Plana és de l’exmarit de l’alcaldessa d’Almassora
-
La zona de baixes emissions de València començarà a operar l’1 de desembre del 2025
-
Ja hi ha dates per a la selectivitat del 2026: del 2 al 4 de juny
-
Arriba Benjamin
-
El Parlament Europeu aprova poder traure el carnet de conduir als dèsset anys
Més vist
Més escoltat
-
21.10.2025 | 90 minuts
-
22.10.2025 | Les notícies del migdia
-
21.10.2025 | Carmen Amoraga i Maxi Roldán presenten “Lágrimas de barro”
-
22.10.2025 | Les notícies del matí
-
22.10.2025 | Cadena de valor | Especial des del Congrés AECOC
-
22.10.2025 | "True crime", amb Santiago Álvarez | Noves revelacions sobre la fugida d’Antonio Anglés