Dotze grans reproduccions dels premis Goya donaran la benvinguda a la cerimònia als carrers de València
Quan falta un mes per a la celebració dels Goya, veiem com es prepara la capital valenciana per a una edició amb sabor berlanguià i participació del món faller
Falta un mes per a la celebració de la gala dels Goya al Palau de les Arts de València, i la ciutat ja es prepara per a acollir la gran nit del cine espanyol. Una cerimònia que, ara per ara, tornarà a ser presencial i tindrà Luis García Berlanga com un dels grans protagonistes.
Precisament pocs dies abans de la celebració, el 8 de febrer, Bombas Gens inaugurarà l'exposició Berlanguiano, que després de passar per Madrid i Sevilla, arriba per fi a València.
El sabor valencià de la gala també el deixarà el món faller. A la Ciutat de l'Artista Faller s'ultimen els treballs de modelatge de reproduccions de dos metres dels premis Goya construïdes amb fibra de vidre.
Aquests prototips fidels als famosos guardons, segons explica Sandra Gómez, vicealcaldessa de València, s'ubicaran als 12 barris de la ciutat "perquè la gent puga fotografiar-se, gaudir i compartir aquesta gran festa".
Més llegit
-
Dos accidents col·lapsen l'entrada a València per la pista de Silla i l'A-3 i obliguen a tancar carrils
-
Un veí de Jérica, ferit lleu en el primer 'encierro' dels Sanfermines
-
Baixen les màximes, continua la basca i pot ploure a l'interior de València i del nord d'Alacant
-
L'Audiència Nacional condemna Imanol Arias a dos anys i dos mesos de presó per delictes fiscals i absol Ana Duato
-
L'oratge canvia, més humitat i baixen les màximes
-
Comença el final de ‘L’Alqueria Blanca’