El Dona Festival s'ajorna al 18 d'abril per les previsions meteorològiques adverses
Les entrades comprades continuen sent vàlides i qui no puga assistir-hi, podrà tornar-les
L'organització del Dona Festival de València ha comunicat este dilluns que, a causa de les previsions meteorològiques adverses per a este cap de setmana i per a garantir la seguretat tant dels assistents com del personal, ha decidit ajornar la cita prevista per a este dissabte, 7 de març, al 18 d'abril.
El festival mantindrà la ubicació i el format previstos inicialment, al Parc Central de València, amb obertura i inici a les 17:00 hores, i oferirà una jornada de música en directe i sessions DJ en un espai urbà obert i accessible.
Segons un comunicat de l'organització, se celebrarà “amb la mateixa energia i programació, reforçant la seua aposta pel talent femení”.
Les entrades adquirides continuen sent vàlides per a la nova data sense necessitat de fer cap tràmit i, a més, s'habilitarà un període de devolució per a les persones que no puguen assistir-hi.
Més llegit
-
La Policia alerta d'una nova campanya fraudulenta que permet als ciberdelinqüents usar el teu compte de WhatsApp
-
Mor ofegat un xiquet de vint mesos en una piscina particular de Tous
-
Peter Lim ven el 42% de les accions del València a Pitchwise Holdings
-
El canvi a l’horari d’hivern arriba diumenge: a les tres de la matinada seran les dos
-
El Constitucional tomba l’intent del Consell de salvar les cases de Babilònia de la platja de Guardamar del Segura
-
Yolanda Pastor, alcaldessa d'Oliva: "Si no es fa la presa a la rambla de Gallinera, açò tornarà a passar"