El Dia de la Publicitat se celebra a Alacant amb un homenatge al creatiu Toni Segarra
La trobada, organitzada per l’Associació d’Empreses de Publicitat d’Alacant, reflexiona al voltant dels reptes i les inquietuds del sector.
Campanyes tan transgressores com “Benvingut a la república independent de la teva casa”, d’IKEA; “De què fan olor els núvols?” d’Evax; o “T’agrada conduir?”, de BMW, van ser creades pel publicista Toni Segarra. Hui, el creatiu celebra el Dia de la Publicitat en una trobada del sector en què es reflexiona al voltant de les inquietuds i dels reptes dels professionals. La Ciutat de la Llum acull taules redones i tallers organitzats per 361º, l’Associació d’Empreses de Publicitat d’Alacant.
Toni Segarra ha guanyat 37 premis en el Festival Internacional de Publicitat i Creativitat de Canes. A més, ha rebut el Premi Nacional de Comunicació de la Generalitat de Catalunya de 2009, per la seua trajectòria. Segarra és l’únic espanyol que integra la llista de les 100 top creative minds de la revista Shots i segons una enquesta de la revista Anuncios entre la profesión és el millor creatiu espanyol del segle XX.
El programa del dia compta també amb la participació de Sergio Rodríguez, fundador del Centre de Documentació Publicitària; Andrés Karp, president de l’associació 361º i Pablo Vizcaíno-Alcantud, redactor de publicitat i professor de la Universitat d’Alacant.
Els aspirants a creatius publicitaris també tindran el seu espai d’aprenentatge amb el taller d’estimulació i redacció creativa titulat “Palabras más, palabras menos” coordinat per Pablo Vizcaíno.
Més llegit
-
Borja Sémper anuncia que té càncer i tindrà menys presència pública
-
Mor ofegat un xiquet de 2 anys en una piscina privada a Aspe
-
Com es fa... 'Fora de cobertura'
-
Quaranta cuiners de paelles valencians intentaran colar el seu plat en el certamen de Sueca
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
Trobar allotjament per al nou curs: una odissea per als estudiants, amb negoci pel mig