Decepció en la comissió Borrull-Socors perquè un locutor de l’Ofrena va ometre el nom del seu faller major
Raúl Puerta, un murcià que ja és història de les Falles de València, remarca que es queda amb “l’estima de tot el públic”
La tradicional ofrena floral a la Mare de Déu ha deixat enguany un gust agredolç a la falla Borrull-Socors de València. El locutor de la Junta Central Fallera no va dir el nom del seu faller major, Raúl Puerta; en canvi, sí que ho va fer amb altres màximes representants de cada comissió. Quan arribà el seu torn, però, només es va anunciar la presència del president de la falla, Sebastià Marín.
Puerta, un murcià que ha fet història a la ciutat de València com a primer faller major de la ciutat, ha expressat aquest diumenge a À Punt la decepció i el malestar de la comissió. Ell no es va adonar de la situació en el moment i remarca que es queda amb “l’estima de tot el públic”.
A la pregunta per la possibilitat de presentar una queixa, Puerta ha respost que “no estem pensant en això, hui és el dia gran de la nostra festa i estem per a gaudir-lo”.
Més llegit
-
Els viticultors de cava de Requena denuncien les males pràctiques dels grans cellers
-
Nervis i molta il·lusió en les primeres oposicions a mestre que se celebren al setembre
-
La princesa Astrid de Noruega mor als 94 anys, dos dies després d'assistir al funeral del germà, el rei Harald V
-
Menopausa: com podem distingir entre una necessitat de salut i un reclam comercial?
-
Un vessament al riu Magre mata centenars de peixos i genera una gran bromera
-
La comunitat educativa torna al carrer per a reclamar millores en l’educació pública