El Congrés Mundial de Matemàtica Aplicada se cita a València
València acollirà el pròxim juliol el Congrés Mundial de Matemàtica Aplicada i Industrial, Iciam
València acollirà el pròxim juliol el Congrés Mundial de Matemàtica Aplicada i Industrial, Iciam. Aquest migdia, el comité organitzador ha presentat l'encontre a la rectora de la Universitat de València, Mavi Mestre.
Entre el 15 i 19 de juliol els investigadors matemàtics faran el congrés quadriennal on posaran en comú tots els avanços en una ciència que afecta directament molts àmbits de la nostra vida quotidiana.
Tot i ser una ciència difícil de comprendre, té implicacions directes a les àrees de la sanitat, el medi ambient, l'alimentació i la indústria. Durant una setmana, investigadors matemàtics i enginyers treballaran de manera conjunta per a resoldre problemes d'interés per a la indústria en tots els àmbits.
A l'encontre assisteixen 27 conferenciants convidats elegits pel comité científic, hi haurà conferències a càrrec de sis premiats atorgats per l'Iciam, es faran esdeveniments-satèl·lit a Espanya, Europa Occidental i el Magreb, a més dels congressos nacionals de la SEAM i SIAM. Durant l'encontre també s'atorgaran beques per a joves investigadors.
Les anteriors edicions s'han celebrat a Zuric, Vancouver i Pequín, on han arribat a participar 3.500 especialistes en la matèria.
Els organitzadors s'han mostrat satisfets d'escollir València com a seu de l'Iciam-2019 i conviden els socis i investigadors a participar en aquest encontre mundial.
Més llegit
-
À Punt fa una programació especial per a informar de l’alerta roja amb 25 equips de directe al carrer
-
Un home de 95 anys s'enfronta al desnonament de la seua vivenda a Benidorm
-
Alzira acumula vora 160 l/m² este divendres després de descarregar-ne 96 en només una hora
-
La factura de la llum puja fins als 104,31 euros al setembre, un 28% més que fa un any
-
Leo Messi es convertix en el nou propietari de l'Eldense
-
Les pluges, al litoral i prelitoral