Comença a Torrevella el rodatge d'un 'thriller' protagonitzat per Macarena Gómez, Roberto Álamo i Emma Suárez
El llargmetratge narra la desaparició sense resoldre del xiquet Jonathan Vega des de l’any 2000
Torrevella acull des d’aquest dimarts el rodatge d’un thriller dirigit per Marc Romero (75 días) i protagonitzat per Macarena Gómez, Roberto Álamo i Emma Suárez. El llargmetratge està basat en la desaparició sense resoldre del xiquet Jonathan Vega des de l’any 2000.
Hora y veinte és la pel·lícula d'una dona valenta i treballadora (Macarena Gómez) que no es deté per res per a recuperar el fill, el xicotet Iván, quan es perd la vesprada de la nit de Nadal en un centre comercial. El repartiment el completen Boré Buika, Ciro Miró i Alex Sorian Brown, entre altres, i suposa el salt a la interpretació en la pantalla gran del popular cantant Álex Ubago.
En un comunicat de les productores El Orgullo Producciones, La Cochera, Sorenfilms, La Raíz, Shift Dif i Corax Films, el director ha destacat els elements d'acció d'una pel·lícula basada en el 5% dels casos de desaparicions de menors, els que no tenen un final feliç. “Casos com el de Jonathan Vega, que va ser segrestat a Madrid l'any 2000", ha prosseguit Romero, ha recordat que les restes mortals del xicotet "van aparéixer sis mesos després" sense que ningú sabera "com va morir ni qui el va matar”.
El rodatge tindrà una durada de cinc setmanes i transcorrerà en diferents localitzacions de Torrevella fins divendres que ve, 12 de gener. A la localitat del Baix Segura es filmarà al parc natural de les llacunes de la Mata i Torrevella, entre muntanyes de sal espectaculars de les làmines d'aigua porpra.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Laura Morell, sobre la llei Bolaños: “La reforma només pretén el control des de dins del poder judicial”
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
30.06.2025 | A la fresca
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
27.06.2025 | L'estiu 'A la fresca' amb Eduard Forés i Maria Fuster
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part