Cinquena edició de la Mostra la Ploma
Aquest festival de cinema i cultura per la diversitat familiar, sexual i de gènere tindrà lloc al Centre del Carme.
Aquest divendres s'ha presentat la cinquena edició de la Mostra la Ploma, el Festival Internacional de Cinema i Cultura per la Diversitat Familiar, Sexual i de Gènere. El festival tindrà lloc del 17 al 27 d'octubre al Centre del Carme i els campus de la Universitat de València. En total, es projectaran 41 cintes entre curtmetratges i llargmetratges de 20 països com ara el Brasil, Georgia, l'Iran o Kènia.
La programació comença el 17 d'octubre pròxim i conclou el 27 d'octubre, quan es projectaran les pel·lícules guanyadores. La pel·lícula inaugural serà el documental La resistència trans, coproduïda per El Barret i Lambda, amb el suport d'À Punt.
El festival pretén, a través de les diferents propostes, exposar un "variat panorama transversal sobre diferents problemàtiques relacionades amb les identitats sexuals no heteronormatives".
Més llegit
-
Sánchez respon a Trump: “La nostra postura es resumix en un ‘No a la guerra’”
-
Reobri l'AP-7 en direcció a València, però continua tallada a Alcalà de Xivert en direcció a Barcelona
-
Els últims afusellaments del franquisme i un homenatge a Ronsard: així són els versos inèdits d’Estellés
-
Pluja més forta i continuada per a dijous
-
El pas de Regina deixarà pluja dèbil a les comarques centrals i al nord, vent de gregal al sud i pols en suspensió
-
Trump anuncia que tallarà tot el comerç amb Espanya perquè "és un soci terrible"
Més vist
Més escoltat
-
03.03.2026 | 90 minuts
-
03.03.2026 | "Psicologia", amb Lorena Gascón | Cinema i trastorns mentals: entre realitat i ficció
-
03.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
03.03.2026 | Cadena de valor | Els efectes econòmics del conflicte a l’Iran arriben a la Comunitat Valenciana
-
03.03.2026 | ContrÀpunt
-
03.03.2026 | Les notícies del migdia