El Cercle de Belles Arts de València, en concurs de creditors
L'entitat, que acaba de complir 125 anys, atresora 200 obres d'alguns dels artistes valencians més importants del segles XIX i XX.
El jutjat mercantil núm. 4 de València ha dictat acte de declaració de concurs voluntari de creditors del Cercle de Belles Arts de València. Ha determinat la suspensió de les facultats d'administració de l'entitat i ha designat un administrador concursal.
L'acte es va dictar el passat 18 de desembre i en el termini d'un mes a partir d'aquest dijous, quan s'ha publicat en el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE), els creditors poden comunicar a l'administració concursal l'existència dels seus crèdits.
El Cercle de Belles Arts valencià va fer els 125 anys en 2019 i atresora una col·lecció d'unes 200 obres d'art de pintura, dibuix i escultura de Sorolla, Pinazo, Benlliure, Benedito, Pons Arnau o Tuset, amb representació dels artistes valencians més importants de finals dels segles XIX i XX.
Més llegit
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira arran d'una disputa familiar
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
Mor una dona després de patir un accident amb un quad en una zona forestal de la Vall d'Uixó
-
Roben a Alacant un tràiler amb roba de Zara valorada en un milió d’euros fent-se passar per policies
-
Un jove palestí que va viure a València demana ajuda perquè l’evacuen de Gaza
-
Dos detinguts per un tiroteig a Albal, un està ferit lleu