El cel d'Altea s'il·lumina amb l'espectacle piroaquàtic del Castell de l'Olla
Des de l'aigua s'han disparat més de 1.500 quilos de pólvora, el castell de focs artificials més important de tot l'estat espanyol
El cel d'Altea s'ha il·luminat un any més d'esclats de llum i color en un dels esdeveniments més representatius d'este municipi de la Marina Baixa: el Castell de l'Olla. La 36a edició del xou piroaquàtic va reunir este dissabte a la nit vora 50.000 espectadors que van gaudir del castell de focs artificials més important de tot l'estat espanyol i referent internacional.
Llançat des de huit plataformes situades al litoral enfront de la localitat, l'espectacle piroaquàtic ha il·luminat la mar Mediterrània gràcies als 1.500 kg de pólvora disparats, per segon any consecutiu, per la Pirotecnia Vulcano.
L’esdeveniment va nàixer arran d’un homenatge al pirotècnic local Blas Aznar, el Tio Blai, el coeter, mort fa anys. En la primera edició es va llançar un castell de focs artificials especial en el seu honor i des de llavors, el Castell de l’Olla ha anat madurant fins a arribar al que és actualment. La 36a edició del Castell de l'Olla es va poder seguir a través de la televisió d'À Punt.
Més llegit
-
Eleanor Sofía, a Castelló de la Plana, la primera valenciana que naix el 2026
-
Un home de 22 anys mor en un accident de trànsit a la pedania valenciana de Carpesa
-
La Policia confirma "desenes de morts" i un centenar de ferits en l'incendi d'un bar a l'estació suïssa d'esquí de Crans-Montana
-
Temporal hivernal a la vista
-
Presó provisional i sense fiança per al detingut per l'incendi d'una vivenda a Crevillent en el qual va morir una jove
-
La balisa per als vehicles, l’abonament de transport únic o la pujada de les pensions: què canvia amb l’arribada del 2026?