Alacant posa a la venda les cadires per a la cavalcada de Reis
La reserva de les cadires podrà fer-se tant de manera presencial con en línia
L'Ajuntament d'Alacant ha posat a la venda aquest dilluns les 6.600 cadires per a veure la cavalcada de Reis. Els interessats en seguir des de ben a prop aquesta desfilada, de la qual se celebra enguany la 75a edició, podran adquirir-les acudint a la taquilla de manera presencial, però també a través del web habilitat pel consistori.
Horaris i preus
Aquells que opten per adquirir els tiquets de les cadires de manera presencial, poden dirigir-se a la plaça de bous fins al dia 3 de gener. L'horari ininterromput és de 10 a 20 hores, excepte el 31 de desembre i el 4 de gener, que serà de 10 a 14 hores. Les taquilles romandran tancades l'1 de gener.
Així mateix, la reserva de les cadires per a seguir el recorregut de la cavalcada de Reis també podrà fer-se a través del web.
Cada cadira es podrà adquirir per tres euros i es podran comprar un màxim de huit localitats per persona.
Programa del 5 de gener
Els Reis d'Orient arribaran al moll 10 del port d'Alacant entorn de les 17 hores. Des d'allí es dirigiran cap a la plaça de bous on, des de les cinc de la vesprada, es representarà un espectacle infantil, La màgia del Nadal. Per a accedir a la plaça de bous cal presentar una invitació que s'ha de recollir a la Casa de la Festa Manuel Ricarte, a partir del dijous.
La cavalcada dels Reis Mags d'Alacant comptarà amb més de vint carrosses, ballets professionals i inflables de gran format, i partirà a les 19 hores des de l'avinguda de l'Estació, enfront del Palau Provincial. Prosseguirà per la plaça dels Estels, avinguda d'Alfons El Savi, rambla de Méndez Núñez, carrer Altamira i plaça de l'Ajuntament, on conclourà. A continuació, es representarà l'Adoració dels Reis Mags en un escenari situat enfront de la casa consistorial. Des d'aquest mateix lloc els Mags d'Orient es dirigiran als xiquets i xiquetes.
Campament i carteres reials
Fins divendres s'havien completat 4.650 cites de les 5.000 oferides per a visitar el campament reial. situat a la plaça de Gabriel Miró. Les 350 restants estan situades en la franja horària que va des de les 9 a les 9:30 hores. Romandrà obert fins al dimecres 4 de gener.
El mateix dia, des de les 18 hores, està programada la desfilada de les carteres reials. Eixirà des del Palau Provincial i finalitzarà, després de discórrer pel recorregut tradicional, a la plaça de l'Ajuntament.
Més llegit
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Convent de Jerusalem - Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026
-
Catalá assegura que mai s'ha negat al debat sobre la taxa turística: "Sempre hem dit que és un debat interessant"
-
Quan l’artista planta la comissió i no el monument
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 25 € de diferència per omplir el dipòsit
-
Vota per la millor falla infantil d’À Punt – Falles 2026
Més vist
Més escoltat
-
16.03.2026 | 90 minuts
-
16.03.2026 | L’impacte econòmic de les Falles amb José Manuel Pastor
-
16.03.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | David Joaquín, xef de Farigola i Menta
-
16.03.2026 | Les notícies del matí
-
15.03.2026 | Punt a punt | Segona Part
-
16.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part