Catarroja tanca els actes de l’Orgull amb un espectacle piromusical
La pirotècnia s’ha fet amb materials sostenibles i baixa contaminació acústica
Catarroja ha tancat aquest dissabte, 3 de juliol, la seua setmana de celebracions amb motiu de l’Orgull LGTB amb un espectacle piromusical a càrrec d’Olga Armengol, de la pirotècnia Europlá de Bèlgida, una empresa formada íntegrament per dones.
Europlá ha fet la pirotècnia al ritme de la música, creant un ambient festiu i molt original. Per primera volta a Espanya, els assistents han gaudit d’un castell on només se sentia la música durant els focs d’artifici, sense fer explotar les carcasses.
A més, l'espectacle ha sigut sostenible, amb materials de baix impacte sonor, per davall dels 70 decibels i a una distància de 15 metres, a diferència de les tradicionals, que superen els 120 decibels i necessiten 35 metres de distància de seguretat. A més, han treballat amb articles respectuosos amb el medi ambient i sense residus, cosa que ha permés deixar la zona de muntatge pràcticament neta.
Més llegit
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
-
Miquel Baquero (La Fe) sobre els nous medicaments per a frenar l'Alzheimer. "La majoria de professionals esperàvem que també es finançaren"
-
Un treballador de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer advertix del dèficit de personal en la vigilància dels llits
-
Mor als 27 anys Presley Gerber, fill de la model estatunidenca Cindy Crawford
-
Aemet defén els llindars dels avisos taronja i roig i recorda que es consensuen amb Protecció Civil