Carlos Santana obri a Alacant una gira de tres concerts per Espanya
El guitarrista interpretarà aquest dimarts a la plaça de bous temes nous i clàssics, com ‘‘Oye cómo va’’.
Carlos Santana, guitarrista i icona del rock llatí, farà aquest dimarts a la nit, a la plaça de bous d'Alacant, el primer dels tres concerts a Espanya, en el marc de la gira Divination Tour 2018.
Santana estarà acompanyat d'un grup de deu, amb Cindy Blackman, la seua dona, a la bateria. El reconegut músic interpretarà alguns dels temes favorits dels fans, com ara ‘‘Black Magic Woman’’, ‘‘Corazón espinado’’ i ‘‘Maria Maria’’, així com produccions més recents.
Al llarg de més de quaranta anys de trajectòria, en solitari i en grup, Santana ha venut més de cent milions de discos i ha acumulat deu premis Grammy i tres Grammy llatins. Amb 71 anys acabats de fer, el músic s'ha convertit en un símbol de la fusió del rock amb el ritme llatí i de l'experimentació musical en el terreny del blues i el jazz.
Fuengirola i Peralada són les pròximes destinacions espanyoles, on actuarà el 9 i l'11 d'agost, respectivament, per a viatjar després a França i Alemanya en una gira europea de huit concerts.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Tota la informació actualitzada del sorteig extraordinari de la Loteria de Nadal
-
Mislata, Alaquàs i València pessiguen 600.000 euros del primer quart: 78477
-
Génova aprova una gestora en el PP valencià presidida per Pérez Llorca i amb Carlos Gil en la secretaria general
-
La grossa passa de llarg de la Comunitat Valenciana
-
Milagros Tolón substituïx Pilar Alegría com la nova ministra d'Educació i Elma Saiz serà la portaveu del govern espanyol
-
La província d'Alacant, la més beneficiada pels 53 milions de la loteria de Nadal que arriben a municipis valencians