Carcaixent convida a reviure la infantesa amb una mostra de joguets antics
El consistori exposa part de la col·lecció de joguets que atresora Jorge Galán, amb peces de les dècades seixanta, setanta i huitanta
Fins el 9 de gener entrar a la Sala Municipal d’Exposicions de Carcaixent és fer un viatge en el temps. Hi trobem nines, cotxes i camions, jocs de taula i fins i tot les primeres videoconsoles. És una part de la col·lecció de joguets que atresora Jorge Galán, i que ara, mitjançant la Regidoria de Cultura mostra a tota la població que vulga acostar-s'hi. “En la meua família sempre s’ha tingut la tradició de col·leccionar joguets i ací n’hem portat uns 140, estan ordenats per décades i aconsegueix evocar molts moments de la infància, jo he vist persones eixir plorant”, ha assegurat aquest col·leccionista.
L’exposició acaba d’inaugurar-se, però ja està tenint molt bona acollida. A més, en pocs dies, nombrosos escolars passaran per la sala. La xicalla hi aprén l’origen d’alguns joguets amb algunes referències de l’actualitat perquè puguen contextualitzar-los.
Les persones visitants, a més de gaudir de la mostra, també s’emporten una bona dosi de nostàlgia. “Ací està tot el que era la nostra felicitat”, ha confessat a À Punt NTC un dels assistents, que, a més, ha vingut amb la seua filla, a qui li conta quins joguets tenia i com jugava amb ells.
“És un moment perquè pares i fills es retroben, perquè els pares els fan de guies”, relata Galán. Aquesta iniciativa està emmarcada dins d’una àmplia programació de Nadal per part del consistori, pensada per a gaudir en família.
Més llegit
-
Dos bombers forestals ferits i un càmping desallotjat per l'incendi de Tuéjar
-
Emergències activa l'alerta taronja per a este dimecres per pluges de fins a 80 litres en dos hores a València
-
Pérez Llorca veu amb "preocupació" una subvenció "a dit" del Botànic a la UGT el 2021
-
Sánchez espera que la situació a Ceuta estiga estabilitzada a finals d'any
-
Zapatero demana en l'Audiència Nacional deixar fora del cas Plus Ultra els ingressos per presumptes gestions a Bolívia
-
El cap de la unitat de bombers de Buñol que mesurava el Poio: "Ens va estranyar que ens retiraren"
Més vist
-
15.09.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
14.09.2026 | Panorama | Eixir a la fresca, l'abandonament de terres de cultiu i el futur de la central nuclear de Cofrentes
-
15.09.2026 | Informatiu migdia
-
15.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
14.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
14.09.2026 | Està passant