La cantant Sandra Monfort anuncia en les xarxes que ha patit un càncer de mama
L'artista de Pedreguer ha explicat a través del seu Instagram com li van diagnosticar la malaltia i com l'ha superada
La vida de la cantant valenciana Sandra Monfort va fer un gir de 180° el passat 25 de febrer, quan li van diagnosticar un tumor maligne a la mama dreta. Una notícia que li va caure, diu, com "una poalada d'aigua freda". Així ho ha comunicat este diumenge la mateixa artista a través de les seues xarxes socials: "He estat guardant este secret com si fos l’últim caramel del món… Ara que ja ha passat l’ensurt, he decidit compartir-ho tot, com un vòmit que et deixa neteta per dins".
Monfort explica la notícia li va arribar com "una poalada d'aigua freda llançada amb fúria al meu cos". Tres dies després del xoc, presentava a Les Arts de València el seu acabat d'estrenar disc La Mona. La pressió i la crisi nerviosa que va patir era tal que, per moments, es va plantejar cancel·lar el concert, però finalment no ho va fer. Una decisió que es va revelar com l'encertada. "A la nit vos vaig veure davant de mi com un àngel que apareix i et diu: 'Tot anirà bé, fotre, estem amb tu'".
En el text publicat en el seu Instagram comparteix que va haver de començar a hormonar-se perquè les sessions de quimioteràpia podien afectar la seua fertilitat: "Em punxava hormones cada dia durant deu dies, anava delirada". Els metges van explicar que començarien amb una quimioteràpia més lleugera per a intentar reduir el tumor i que, en cas que no funcionara, passarien a un tractament més fort.
"Els meus àngels van respondre, o millor dit, la medicina ha avançat d'una manera bàrbara". Segons relata Monfort, setmana a setmana la situació va millorar i al quart cicle es va confirmar que el cos responia satisfactòriament. Per esta raó, reconeix que fer els concerts la va ajudar: "Era l'únic moment del dia en què no pensava que tenia càncer de mama". El malson va acabar definitivament el passat agost, quan va ser intervinguda en la mama per a extirpar el càncer.
Ara que ha passat tot, Monfort agraeix als metges de la sanitat pública el seu paper i es reafirma en les seues ganes de continuar vivint: "Estime la vida, fotre, l'estime amb totes les meues forces i vull continuar vivint-la amablement, humilment, tranquil·leta, suavecita com un cotompel", sentencia.
Més llegit
-
El migrant apallissat a Tavernes de la Valldigna evoluciona favorablement després que l’hagen operat de la mandíbula
-
Comença la campanya de vacunació coincidint amb l'augment de contagis dels virus respiratoris
-
MAPA | Els tres municipis amb la cistella de la compra més barata d'Espanya són valencians
-
Les víctimes de la dana es concentren per primera vegada a Alacant per a exigir que Mazón entregue l’acta de diputat
-
L'Ajuntament de Madrid rebutja l'oferta d'Urbagestión perquè "no complix els requisits del programa ReViVa"
-
València ja ha escollit les 26 candidates a fallera major de València del 2027
Més vist
-
Gala d'elecció de les corts d'honor de les Falles del 2027
-
FOTOGALERIA: Estes són les xiquetes que aspiren a convertir-se en fallera major infantil de València
-
FOTOGALERIA: Elles són les tretze candidates a fallera major del 2027
-
Terra de festes | Jacarilla, La Vilavella i Vallanca
-
26.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
27.09.2026 | Informatiu migdia | L'oratge