'Carmina Burana', en cartell a l’Olympia amb la versió de La Fura dels Baus
De la mà de la soprano de Faura Amparo Navarro, l’espectacle es podrà veure fins al 19 de novembre
De la mà d'Amparo Navarro ens escabussem en l'espai on des d’aquest dimecres podrem veure els Carmina Burana més transgressors al Teatre Olympia de València. Amb una escenografia i direcció artística impactant i plena d’artefactes tècnics, es podrà gaudir dels emblemàtics poemes des de la potent mirada de La Fura dels Baus.
Amparo Navarro, la soprano de Faura, junt amb els més de cinquanta artistes en l’escenari i la música en directe, emocionaran el públic amb aquesta versió tan visceral que es va crear el 2009. “Carlus Padrissa, director de La Fura dels Baus, va col·locar l'orquestra dins d’un cilindre, és impressionant”, explica Amparo Navarro, la soprano de l’espectacle.
“Captem l’atenció del públic des del minut u”
Ja són 160 funcions i cinc continents durant els quals Amparo ha reproduït l'obra al llarg de deu anys. A pesar de no ser una interpretació senzilla, la intèrpret no se'n cansa. “És una producció molt tècnica. Perquè tenim una piscina de 475 litres, pugem damunt d’una grua que et porta penjada, etc. Per fer tot això al mateix temps que la música has de tindre una precisió quasi de rellotge suís”, afegeix la soprano.
Amparo assegura que l'hora i mitja que dura l'espectacle serà tot un viatge de plaers sensorials: “Captem l’atenció del públic des del minut u”. Ja són 350.000 les persones que han vist la versió de La Fura dels Baus. Ara, amb les entrades quasi esgotades, l’obra es podrà gaudir fins al 19 de novembre a l’Olympia.
Més llegit
-
Mor el conductor d'un tràiler que ha bolcat i s’ha incendiat a l'A-33 a Villena
-
Els rius i els barrancs estan preparats per a una dana com la del 2024? Les administracions treballen per a millorar-ne l'estat
-
Oxfam Intermón denuncia que vora mig milió de valencians treballadors viuen en pobresa, 90.000 per no poder pagar la vivenda
-
Caps de la Policia Nacional i de la Guàrdia Civil declaren que van vore sis embarcacions del Marroc la nit prèvia a l'entrada massiva a Ceuta
-
Més de 200 finques sense ascensor dos anys després de la barrancada: "És molt pesat per la fatiga i pel record"
-
Comença el juí al pianista d’una església evangèlica de València per matar un jove