C. Tangana, Luz Casal, Sabina i Leiva actuaran en la gala dels Goya a València
La catifa roja de la cerimònia podrà veure's en realitat virtual a través de Meta
C. Tangana, autor d'El Madrileño, l'àlbum més venut a Espanya el 2021, actuarà en la gala de la 36a edició dels Premis Goya, que se celebrarà al Palau de les Arts de València aquest dissabte. El cantant, productor i compositor madrileny, guanyador de tres Latin Grammy i nominat a un Grammy, cantarà en directe al costat de l’artista catalana Rita Payés.
Els seus noms se sumen als anunciats fa uns dies de Luz Casal i Joaquín Sabina, que, acompanyat de Leiva, pujarà per primera vegada a un escenari des de l'accidentada actuació en el WiZink Center de Madrid, el 12 de febrer del 2020.
La gala començarà amb un número musical protagonitzat per les actrius i cantants Bebe –Goya a la millor cançó original per "Tiempo pequeño", de la pel·lícula La educación de las hadas–, Jedet –Premi Ondas pel paper en la sèrie Veneno– i Cristina Castaño, que ha participat en musicals com Fama i Cabaret.
També actuarà el duo còmic Pantomima Full, format per Alberto Casado i Rober Bodegas. Molt populars en xarxes socials, tots dos van començar com a guionistes col·laboradors en el programa Sé lo que hicísteis... i ara triomfen amb esquetxos i el seu espectacle.
La catifa roja podrà veure's en realitat virtual a través de Meta
La catifa roja es veurà en realitat virtual a partir de les 20:00 hores a través de Meta i d'un Facebook Live des de la pàgina dels Premis Goya. A través d’Horizon Venues, una experiència social disponible per a Meta Quest, els cinèfils podran veure amb detall com desfilen per la catifa roja actors i directors a través d'una experiència immersiva en realitat virtual.
Un set especial servirà de preàmbul d'entrada a la cerimònia, on el fotògraf Pape Waisman retratarà els guanyadors i convidats, imatges que es podran veure en el compte d'Instagram de l'Acadèmia de Cine.
Més llegit
-
Koldo, a Ábalos: “Tinc dos mòbils de Santos de totes les barbaritats. El teu cas és un joc de xiquets comparat amb ell”
-
Una alt càrrec d'Emergències confirma l'enviament de bombers a vigilar el Magre i el Poio (a Paiporta, Picanya i Torrent) a les 12:48 el dia de la dana
-
Avís taronja i groc per tempestes i granís en bona part de la Comunitat Valenciana esta vesprada
-
Catalá anuncia que la multinacional tecnològica Microsoft s'instal·larà a València
-
Troben a quatre metres de profunditat el cadàver de l’home de 35 anys desaparegut al Túria
-
Avís taronja per tronades i pedra a l’arc interior valencià i el litoral nord d'Alacant
Més vist
Més escoltat
-
16.06.2025 | Línia de fons
-
16.06.2025 | 90 minuts
-
16.06.2025 | “Tema d’actualitat” Festa, sarau, gresca, marxa: 'La Historia del Ocio nocturno en España'
-
17.06.2025 | Laura Sánchez, CEEI València
-
17.06.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
16.06.2025 | “El fil d’Irene” Les dones prerafaelistes invisibilitzades, però no invisibles