Es busquen DJ per a la nit de Cap d’Any
La pandèmia ha canviat el panorama dels punxadors de música i, de cara a aquest dissabte, la demanda ha superat l’oferta
Després de dos anys de pandèmia sense festes ni aglomeracions de gent, la música el sector dels DJ ha patit molt. Tant que ara molts locals s'han quedat sense DJ i, de cara a la nit de Cap d’Any, la demanda ha superat l'oferta i els DJ professionals estan molt cotitzats.
Davant de la falta de bons punxadors de discos, molts locals optaran aquest dissabte per fer playlists, la llista de cançons de tota la vida, per tal de no quedar-se sense amenització musical per a la festa.
À Punt ha parlat amb la DJ Tania Bayo, filla del mític Ximo Bayo, que diu que ella no prepararia mai una playlist per a una sala perquè és “molt exclusiva” i té els seus temes clau per a les seues sessions. Mentre que el DJ de Palau Alameda, Borja Palacio, explica que els punxadors de música van adaptant la seua sessió a la resposta del públic, mantenint un estil de música que funciona o passant una cançó que veuen que no agrada, i això no es pot fer amb una llista de cançons.
Més llegit
-
El nivell de la mar ja ha pujat molt més del que estimaven els models: "Podem vore impactes devastadors"
-
La pluja i un seguit d'accidents i avaries causen retencions quilomètriques als accessos a València
-
L’Ajuntament de València suspén la mascletà d'este dijous per la pluja
-
Reobri l'AP-7 en direcció a València, però continua tallada a Alcalà de Xivert en direcció a Barcelona
-
Dijous de pluja més general i amb tempestes locals
-
El cens faller a la ciutat de València creix en 8.000 persones en un any, fins a superar els 128.000 fallers i falleres
Més vist
Més escoltat
-
03.03.2026 | "Psicologia", amb Lorena Gascón | Cinema i trastorns mentals: entre realitat i ficció
-
04.03.2026 | 90 minuts
-
03.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
03.03.2026 | Cadena de valor | Els efectes econòmics del conflicte a l’Iran arriben a la Comunitat Valenciana
-
03.03.2026 | Les notícies del migdia
-
03.03.2026 | ContrÀpunt