Blanca Paloma ofereix un concert íntim a les coves de Sant Josep
La cantant il·licitana ha explicat que "no podia dir que no" a un espai tan especial
La veu de la cantant Blanca Paloma i el so d'una guitarra han convertit les coves de Sant Josep, a la Vall d'Uixó (Plana Baixa) en un espai encara més màgic. Des d'una barca i amb l'única amplificació natural d'aquestes formacions rocoses, la il·licitana s'ha sumat de manera extraordinària al cicle Singin' in the cave.
Aquests concerts en format reduït se celebren des de 2017 i més d'una quarantena d'artistes ja hi han participat. Tot i que Blanca Paloma es troba immersa en la gravació del seu primer disc, que veurà la llum l'any vinent, ha fet una pausa per a formar part d'aquest projecte.
"No podia dir que no", ha explicat l'artista a À Punt Notícies. Per a Blanca Paloma, aquest espai té tot allò que el públic necessita per a sentir-se acollit. "Estar dins de la terra, escoltant l'aigua… Açò per a mi és un regal", ha remarcat.
D'entre el seu repertori per a aquesta actuació destaquen Secreto de agua, Plumas de nácar o Niña de fuego, un homenatge a la Comunitat Valenciana. Formats tan íntims com aquest són els que més gaudeix la cantant, que ha confessat que hi ha familiars que han viatjat des d'Elx per a veure-la.
El directe previ a la ràdio d'À Punt
Hores abans del concert a les Coves de Sant Josep, Blanca Paloma va passar pels micròfons del Podríem fer-ho millor per a fer un repàs de la seua trajectòria, des dels inicis fins a tota l'agitació de l'últim any arran de la participació en el Benidorm Fest i en Eurovisió. A més, la il·licitana ens va deixar alguna dada del nou disc i va interpretar en directe dues de les cançons més populars que té.
Més llegit
-
Un home de 22 anys mor en un accident de trànsit a la pedania valenciana de Carpesa
-
Eleanor Sofía, a Castelló de la Plana, la primera valenciana que naix el 2026
-
La Policia confirma "desenes de morts" i un centenar de ferits en l'incendi d'un bar a l'estació suïssa d'esquí de Crans Montana
-
Temporal de mar, pluja i neu la primera setmana del 2026
-
Pérez Llorca: “Apel·le al consens perquè el govern espanyol contribuïsca al Pla Viu i rebaixe l’IVA en la compra de la vivenda”
-
La policia deté durant la nit de Cap d'Any sis persones a València i 21 a Alacant