"I ara, què?": els assistents al Medusa esperen a saber si el festival els tornarà els diners
Les organitzacions de consumidors demanen prudència, a l'espera dels resultats dels informes tècnics
Després de la cancel·lació del Medusa, molts dels assistents es plantegen què fer ara: esperar o exigir possibles indemnitzacions. Són desenes de milers les persones que volien passar a Cullera un cap de setmana de diversió. Mentre comença la investigació per a depurar possibles responsabilitats per la mort i els ferits causats pel vent, milers de persones afectades es pregunten si tenen dret a la devolució dels diners.
Alguns creuen que els tornaran els diners del dissabte i el diumenge, els dies que no han pogut gaudir del festival, mentre que altres aposten per rebre la part proporcional. Altres esperen algun tipus de recompensa en la pròxima edició.
Les organitzacions de consumidors demanen prudència, a l'espera dels resultats dels informes tècnics i de la reacció dels promotors del festival, però confien que l'organització del festival i els tornarà els diners. "Es podia preveure, encara que fora en un percentatge mínim? O no es podia preveure? En funció de la resposta, es podrà realitzar un tipus de reclamació o una altra" ha plantejat Fernando Móner, d'Avacu.
Encara que aposten per una solució dialogada, els experts recorden que les vies administratives i penals són molt diferents. Mentre s'espera la reacció del festival, la investigació, crucial per al seu futur, segueix el seu curs.
Més llegit
-
Els passatgers de Ryanair poden portar des de hui un equipatge de mà més gran i gratuït
-
Maribel Vilaplana trenca el silenci amb una carta oberta als mitjans de comunicació
-
Les forces de seguretat intensifiquen la recerca dels tres fugitius que han protagonitzat tirotejos a l'Horta Sud
-
El funeral d'estat per les víctimes de la dana serà el 29 d'octubre a la Ciutat de les Arts de València
-
Un incendi de vegetació a Oliva alerta els veïns de les vivendes pròximes en la localitat
-
À Punt revoluciona la graella amb nous formats i més informatius en directe per a apujar l’audiència