Anaïs Doménech: "El que faig en Instagram és mostrar tot el que he amagat durant la meua vida"
L'actriu alcoiana, que es va fer un lloc en sèries de televisió populars com 'Paquita Salas', ara triomfa en Instagram i en el teatre
És alcoiana, actriu de teatre, ha fet sèries de televisió, i a més a més, també triomfa en Instagram. A Anaïs Doménech potser l'hem vista a la sèrie Paquita Salas de Netflix, i en el cine en Viva la vida, llargmetratge de José Luis García Berlanga que s'estrenava el 2018.
I aquests dies té l'Instagram disparat. Quasi 30.000 seguidors li segueixen la pista per a gaudir amb els seus vídeos còmics, una xifra que augmenta cada dia.
Ha estat a Les notícies del matí, on Emma Tomàs i Òscar Martínez l'han entrevistat.
Des de ben menuda ha volgut ser actriu. Quan estava en tercer de l'ESO, amb l'escola va anar a veure l'obra de teatre Don Juan Tenorio, "i en arribar a casa li vaig dir a ma mare... jo vull ser actriu. Vaig quedar fascinada amb el que vaig veure al teatre. Els meus pares, de seguida, em van fer costat".
A la meua família sempre he sigut l'ovella negra
Quasi amb 30.000 seguidors
En Instagram és creadora de contingut. Amb ja quasi 30.000 seguidors, quan fa no res en tenia 20.000. Segons l'actriu, la xarxa li permet mostrar el seu vessant més còmic.
Com ella diu, "el que faig en Instagram és mostrar tot el que he amagat tota la meua vida, com és cridar l'atenció, ser escandalosa, estar rient-me... i resulta que ha eixit bé". A la pregunta de per què amagava aquest vessant seu, ha reconegut no saber-ho massa bé: "Supose que ho amagava perquè tenia por de cridar l'atenció. Potser tenia por que em miraren. Tal vegada el fet de ser adoptada –i això que és un tema que la família hem portat amb molta normalitat–, però clar, la realitat és que a la meua família sempre he sigut l'ovella negra", diu amb ironia i ganes de fer broma.
Teatre, televisió, cinema i xarxes
L'alcoiana va nàixer a la Costa d'Ivori. Va viure nou anys a la Torre de les Maçanes (Alacantí) i, després, la família va moure a Alcoi. El seu treball en la coneguda sèrie Paquita Salas el va aconseguir mentre estudiava a l'Escola d'Art Dramàtic de València. Va participar en la tercera temporada. Actualment, treballa amb la companyia El Conde de Torrefiel, amb què recorrerà Europa el 2022.
A la pregunta sobre el càsting de Paquita Salas, ha dit que: "El càsting em va arribar en tercer de carrera, per un amic. La prova consistia a gravar un vídeo de quasi un minut on havia de fingir un discurs per als Goya. Jo començava dient que havia patit molt, que m'havien fet bullying i tot per ser... intolerant a la lactosa, quan la gent espera que diga 'perquè soc negra'. I crec que per això em van agafar".
Al teatre va compartir treball amb l'actriu Júlia Fortaña en Fes-me un lloc. Anaïs Doménech diu que "com que la càmera m'encanta i no vull distanciar-me d'ella, per això continue pujant vídeos en Instagram", on també es presenta com a model.
Més llegit
-
Una investigació de la UV troba una trentena d'agents infecciosos en la zona dana, tots patògens per als humans
-
Sánchez diu que no "tirarà la tovallola" després de dir que és un polític net i Feijóo li demana que torne el botí i convoque eleccions
-
Mor un home de 53 anys per colp de calor a la província d'Alacant
-
Controlat l'incendi a l'avinguda del Port de València amb almenys setze ferits per inhalació de fum
-
El Consell autoritza d’urgència obrir les comportes de l’Albufera per a millorar l’aigua i abaixar la temperatura
-
València aprovarà en el ple d’este mes que el topònim en valencià porte l’accent tancat