Alzira promou l’ús del valencià amb la campanya “Paraula de dona”
També s’ha convocat un concurs en Instagram per a fomentar la participació de la ciutadania.
L’Ajuntament d’Alzira ha posat en marxa la campanya “Paraula de dona” per a promocionar el valencià.
La Regidoria de Cultura, mitjançant el Servei de Promoció del Valencià de l’Ajuntament d’Alzira (Serval) i la Regidoria d’Igualtat han posat en marxa aquesta campanya per tercer any consecutiu i està adreçada a tots els bars i restaurants del municipi, així com als instituts de secundària, falles i confraries de Setmana Santa.
La promoció consisteix a repartir bossetes de sucre en les quals s’inclouen frases de huit dones il·lustres valencianes com ara l’oncòloga Anna Lluch, la il·lustradora Paula Bonet o la novel·lista Beatriu Civera.
A més, per a fomentar la participació de la ciutadania s’ha convocat un concurs en Instagram amb l’etiqueta #parauladedona i en què el premi és una samarreta il·lustrada de la campanya. El termini per a participar és fins al 31 de març.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
El temporal descarrega més de 120 litres en punts de la Safor i la Marina Alta
-
Interior confirma com un crim masclista l'incendi de Burgos en què han mort tres dones
-
Puente titla Compromís d’”esquerra desorientada” per la seua proposta dels trens de Rodalia en Falles
-
Trump acusa Espanya de no cooperar en la guerra contra l’Iran i torna a amenaçar de tallar el comerç
-
Project B aterra a Espanya amb el Roig Arena com a seu