Alacant recupera la normalitat després d’unes Fogueres amb xifres rècord
L’ajuntament xifra en 10 milions d’euros els ingressos directes pel turisme.
Alacant ha posat punt final aquesta matinada a deu dies de Fogueres amb la tradicional Nit de la Cremà, que ha transcorregut sense incidents. Al voltant de les cinc de la matinada ha acabat la Cremà de les 180 fogueres d'Alacant, que recupera la normalitat després d’unes festes amb xifres rècord. S’han obert al trànsit els 300 carrers tallats durant aquests dies, la ciutat recobra el seu pols habitual.
Durant aquests dies un milió i mig de turistes han visitat la ciutat, amb 10 milions d'euros d'ingressos directes segons l'ajuntament.
Davant del rècord de visitants, l'alcalde d’Alacant, Luis Barcala ha reclamat que el dia 24 de juny, dia de Sant Joan, siga sempre festiu a la Comunitat Valenciana.
El conseller de Política Territorial, Arcadi España, també ha valorat l'èxit històric de les Fogueres 2019. España ha celebrat les dades d’afluència turística assenyalant que els visitants de la Comunitat Valenciana “han vingut més que mai”.
Més llegit
-
El Suprem confirma tres anys de presó per a l'expresident de Múrcia Pedro Antonio Sánchez
-
Un equip d'enginyers estudia el llit del Poio per a augmentar-ne la capacitat
-
La CIA alerta que Rússia preparara atacs a Espanya, França i Itàlia amb drons llançats des del Mediterrani
-
La nova presidenta de l'AVL: "Seria desitjable una presència del 50% o més del valencià en l'ensenyament per a compensar la minorització"
-
L’alcalde de Riba-roja de Túria diu que a les 15:00 hores del dia de la dana “ja” aconsellaren tancar empreses i advertiren el veïnat
-
Un col·lectiu antifeixista denuncia una doble agressió racista a un home senegalés i un altre magribí a Tavernes de la Valldigna