Aitana, primera confirmació per al cartell de l'Arenal Sound de 2024
A partir d’aquest dimecres el festival desvelarà un artista nou cada dia
Aitana tornarà a fer parada a la Comunitat Valenciana l’estiu del 2024 després d’haver escollit la ciutat de València per a fer el primer concert de la gira de presentació del seu últim treball, Alpha.
La cantant de Sant Climent de Llobregat (Barcelona) ha sigut la primera confirmació per a l’edició de 2024 del festival Arenal Sound, que se celebrarà del 30 de juliol al 4 d'agost a la platja de Borriana (Plana Baixa). Segons fonts de l’organització, aquest és el primer concert anunciat per la cantant per a l’any que ve.
La llista d'artistes que participarà en el festival anirà creixent en les pròximes setmanes, ja que, a través de les xarxes socials, l'Arenal Sound anirà revelant un artista per dia, almenys fins a finals de mes.
Els abonaments generals i VIP estan ja a la venda per a una cita que espera a més de 300.000 assistents durant la setmana del festival.
Més llegit
-
Detenen el camioner drogat que ha atropellat mortalment una jove de vint anys a València
-
Avís taronja per vent molt fort a l'interior nord de Castelló per a este dissabte
-
Espanya prohibix criar aus a l’aire lliure davant de l’augment del risc de grip aviària
-
Rosalía il·lumina València amb la presentació de ‘Lux’
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
La Gossa Sorda reivindica la solidaritat i la lluita col·lectiva per a sobreviure en ‘A tornallom’