Ainhoa Arteta obri el Festival Líric de Benicàssim
Per primera volta, actua amb la mezzosoprano Nancy Fabiola Herrera.
La soprano Ainhoa Arteta i la mezzosoprano Nancy Fabiola Herrera inauguren la desena edició del Festival Líric Òpera de Benicàssim, que tracta d’acostar aquest gènere musical al gran públic amb un programa d’una elevada qualitat.
Les carreres d’aquestes dues artistes de renom internacional coincideixen, per primera volta, en un escenari, encara que estan unides per una gran amistat.
Arteta i Herrera han preparat un ampli repertori d’òpera italiana i francesa. Cantaran obres de Puccini, Rossini i Offenbach, però també sarsuela i musicals americans.
Segons Ainhoa Arteta, propostes com les del Teatre Municipal de Benicàssim, caldria que proliferaren per tot el territori, perquè això és bo per als ciutadans i per a la cultura.
Arteta, diu que sent que està en un moment immillorable de la seua carrera professional i que se sent còmoda en festivals menuts com el de Benicàssim, que permeten ‘‘acostar la lírica al gran públic d’una manera amable i fresca’’.
Al seu torn, Nancy Fabiola Herrera, considera ‘‘un luxe’’ que el programa del Festival Líric que, a més, ‘‘compleix una important tasca educativa per a aquells que no s’acosten mai a escoltar música clàssica en directe’’.
Sens dubte, aquesta és una oportunitat única per a veure en directe les dues cantants. Entre els pròxims compromisos d'Arteta hi hala interpretació de Tosca, a l'amfiteatre de l'Arena de Verona. Nancy Herrera tornarà, una temporada més, al Metropolitan Opera de Nova York amb Samsó i Dalila.
Programació del Festival
La programació de la desena edició del Festival Líric Òpera de Benicàssim es desplegarà fins al 10 d’agost.
Totes les actuacions tindran lloc al Teatre Municipal Francesc Tàrrega.
Nancy Fabiola Herrera, Ofelia Sala i Aquiles Machado tanquen la programació amb una gala de clausura que farà un viatge pel gènere de l’òpera, la sarsuela i els musicals de Broadway.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
La valenciana Rebeca Torró, nova secretària d'organització del PSOE
-
Carlos Mazón es reunix amb representants de l'agrupació ciutadana d'afectats per la dana Tots a una Veu
-
Les màximes repunten en vespres d'un dissabte amb possibilitat de tronades
Més vist
Més escoltat
-
03.07.2025 | Línia de fons
-
02.07.2025 | Línia de fons
-
3 de juliol - Un accident de metro causa la mort de desenes de persones a València (2006)
-
02.07.2025 | Estar de moda | La moda oblidada
-
03.07.2025 | Obrim Meló amb Baovan i Hundred: els que ara triomfen també la van pifiar
-
02.07.2025 | Les notícies del matí