El 36é Festival de Cine de l'Alfàs del Pi projectarà a partir de hui més de huitanta pel·lícules i curtmetratges
El certamen arranca este divendres i s'allargarà fins al 14 de juliol
Comença un clàssic cinematogràfic de l'estiu. El 36é Festival de Cine de l'Alfàs del Pi (Marina Baixa) projectarà a partir d'este divendres i fins al 14 de juliol més de huitanta pel·lícules i curtmetratges en quatre espais de projecció: el Cinema Roma, l'auditori de la Casa de Cultura, la plaça Escoles Velles i el museu a l'aire lliure Vila Romana de l'Albir.
En concret, al Cinema Roma està prevista la projecció de 27 pel·lícules en versió original. En esta sala, a més, tindrà lloc una de les seccions del Festival de Cine més esperades pel públic: les presentacions de pel·lícules fetes per membres de l'equip artístic i de producció, on els espectadors tenen l'oportunitat de participar en un col·loqui amb actors, actrius, guionistes i directors.
Per part seua, a l'auditori de la Casa de Cultura es projectaran vora mig centenar de curtmetratges. En concret, els 27 que competeixen en la secció oficial, que podran visionar-se els dies 9, 10 i 11 de juliol, amb sessions a les 18 i 19:30 hores, i els curts valencians, la projecció dels quals està prevista per al 12 de juliol.
A més, el dilluns 8 a les 17 hores es projectarà una selecció de curtmetratges d'animació fets per alumnes d'FP de l'IES Beatriu Fajardo de Benidorm i, a continuació, a les 18 hores, s'han programat cinc curtmetratges fora de concurs. Quant a la secció cinema al carrer, es durà a terme un any més a la plaça Escoles Velles, on es projecten pel·lícules per al públic familiar.
Finalment, el museu a l'aire lliure Vila Romana de l'Albir acollirà la projecció de sis pel·lícules. Este cicle s'iniciarà just quan acabe el 36é Festival de Cine de l'Alfàs, amb sessions a les 22 hores del 15 al 20 de juliol.
Més llegit
-
Un home de 22 anys mor en un accident de trànsit a la pedania valenciana de Carpesa
-
Pérez Llorca: “Apel·le al consens perquè el govern espanyol contribuïsca al Pla Viu i rebaixe l’IVA en la compra de la vivenda”
-
Temporal de mar, pluja i neu la primera setmana del 2026
-
Diversos morts i ferits en un incendi a l'estació suïssa d'esquí de Crans Montana
-
Estos són els supermercats on més ha pujat el preu del raïm abans de Cap d'Any
-
La balisa per als vehicles, l’abonament de transport únic o la pujada de les pensions: què canvia amb l’arribada del 2026?