Més de 3.300 signatures a Vinaròs per a reobrir el mític JJ Cinema
Una plataforma busca el suport del veïnat i demana a l'Ajuntament que recupere la sala cinematogràfica, tancada des de 2019
L'històric JJ Cinema de Vinaròs, que va tancar ara fa tres anys, podria tindre una segona oportunitat. Una plataforma veïnal va iniciar el passat mes de juliol una arreplegada de signatures per a aconseguir suports i exigir la reobertura de la sala cinematrogràfica, i ja n'ha aconseguit 3.300.
El JJ Cinema va cessar l'activitat al maig de 2019, quan va morir Santiago Sales, que era la persona que els gestionava. Des d'aleshores, Vinaròs no ha tingut cap espai cultural dedicat al món del cinema i on poder gaudir de pel·lícules.
La Plataforma Ciutadana per a la Reobertura del JJ Cinema s'ha posat en marxa per a recuperar-lo, ha parlat amb els hereus de l'antic gestor i amb els propietaris del local, i ha portat a l'Ajuntament de Vinaròs una moció perquè es debata en el ple aquesta reivindicació. Anava acompanyada de les 3.374 signatures que donen suport al manifest que ha redactat l'entitat.
L'espai, situat al centre de la població, té capacitat per a 426 persones i, a més, està habilitat perquè hi puga accedir gent amb mobilitat reduïda, explica Nati Romeu, una de les persones que integra la plataforma. A més, recorda que té la llicència en actiu.
El consistori debatrà la moció el 31 d'agost i s'espera que tire avant sense problemes. En qualsevol cas, la plataforma cívica avisa, continuaran treballant perquè la reobertura del JJ Cinema siga un fet i que la ciutat torne a tindre un cinema.
Més llegit
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
Investiguen una dona de València que tenia més de trenta figures d’ivori il·legals a sa casa
-
Pluges generals i molt fortes. AVÍS ROIG ACTIU
-
A presó un cirurgià per agredir sexualment una pacient durant una operació a Múrcia
Més vist
Més escoltat
-
13.12.2025 | Els últims '90 minuts'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo
-
12.12.2025 | Marita Alonso i la 'Venus del Smartphone': l’amor en temps d’aplicacions