18 novel·les opten als Premis Lletraferit
En l’edició d’enguany, que homenatja Joan Francesc Mira, s’han presentat un 25% més d’obres respecte l’any passat.
Un total de 18 novel·les s’han presentat a la segona edició dels Premis Lletraferit, que enguany faran un homenatge a l’escriptor Joan Francesc Mira. Es tracta d’un 25% més d’obres que l’edició passada, segons ha indicat el president del jurat, l’escriptor i crític Toni Sabater, de les quals14 opten als Premis Lletraferit de novel·la (dotats amb 5.000 euros) i altres quatre als Premis Diafebus de novel·la juvenil (dotats amb 1.500 euros).
El lliurament dels premis tindrà lloc el divendres dia 21 de juny, en una gala en la qual s’homenatjarà l’escriptor Joan Francesc Mira, per la seua trajectòria literària, l’excel·lència narrativa i els mèrits culturals del “gran escriptor contemporani de les lletres valencianes”.
Les obres guanyadores seran publicades per l’editorial Llibres de la Drassana.
Més llegit
-
El jutjat cita com a imputat l'edil de Vox de València denunciat per entrar sense permís a la seu del Sindicat d'Estudiants
-
Algunes parades del Mercat Central no podran obrir divendres per l'incendi
-
A la presó per set robatoris comesos a Almassora, Carcaixent i Almeria
-
El consum a les llars i la inversió impulsen un creixement del 0,7% del PIB entre abril i juny
-
David Gimilio, nou director del MuVIM: "El visitant particular no se sent massa representat en el museu"
-
Un avió aterra d'emergència a Manises i provoca el desviament de cinc vols a l'aeroport d'Alacant-Elx