Zverev acaba amb Alcaraz en els quarts de final d'Austràlia
L'alemany ha guanyat 6-1, 6-3, 6-7(2) i 6-4 i s'enfrontarà en semifinals al rus Daniil Medvedev
No ha pogut ser. Després de perdre els dos primers sets, Carlos Alcaraz no ha pogut remuntar contra l'alemany Alexander Zverev i cau eliminat en els quarts de final de l'Obert d'Austràlia.
Zverev, que havia guanyat els dos primers sets de manera còmoda (6-1 i 6-3), s'ha vist superat en el 'tie-break' del tercer quan dominava 5-3. En un quart set igualat, Alcaraz ha perdut el servei just abans que l'alemany sentenciara el partit en tres hores i cinc minuts.
Després de la seua eliminació, el serbi Novak Djokovic (1), que s'enfrontarà en semifinals a l'italià Jannik Sinner aquest divendres, mantindrà la primera posició mundial en el rànquing ATP després de la conclusió del torneig.
Més llegit
-
La Conselleria d'Universitats qualifica d'“intolerable” que es negue la paraula al representant de la Generalitat en l'obertura del curs acadèmic de l'UJI
-
Almenys 25 ferits, tres de gravetat, en l'explosió d'un bar a Vallecas
-
Avís groc al nord de Castelló per tempestes per a esta vesprada
-
Extingit l'incendi industrial d'Albuixec
-
Manifestacions a València, Alacant i altres municipis valencians demanen l'embargament integral d'armes, sancions i una ruptura total de relacions amb Israel
-
L'Atlètic no dona opció al Villarreal