Zapata i Sorribes avancen a Estoril i Bogotà
Roberto Bautista ha quedat eliminat del torneig portugués pel francés Halys
Bernabé Zapata Miralles i Sara Sorribes Tormo avancen als quarts de final dels tornejos d'Estoril (Portugal) i de Bogotà (Colòmbia), respectivament.
Zapata, que va superar en primera ronda el local Rocha, s'ha desfet del segon màxim favorit a guanyar el torneig, el polonés Hubert Hurkacz. I ho ha fet amb remuntada inclosa: després de perdre el primer set en el tie-break, el valencià s'ha sentit molt còmode per a guanyar en la terra batuda (6-7, 6-4 i 6-2).
Bernabé, que ja està entre els millors cinquanta tenistes del món, s'enfrontarà al serbi Miomir Kecmanovic (40 de l'ATP) per un lloc en semifinals).
No ha tingut la mateixa sort Roberto Bautista Agut, que ha perdut contra el francés Quentin Halys en la segona ronda del torneig d'Estoril (6-7 i 5-7). El tenista de Benlloc pensa ara en el Masters 1000 de Montecarlo, abans dels tornejos de Barcelona i Madrid.
També ha sigut un bon Dijous Sant per a Sorribes, que està a l'altra part de l'Atlàntic. La vallera torna a la competició després de la lesió a l'escafoide que va patir al setembre i ho ha fet a un nivell molt bo.
Va superar la també espanyola Aliona Bolsova en primera ronda i hui ha fet el mateix contra la colombiana Emiliana Arango (4-6 i 3-6). La pròxima rival serà la russa Kamilla Rakhimova.
Més llegit
-
FOTOGALERIA | Així serà la futura Estació Central de València
-
Mor una dona de 76 anys després de quedar atrapada amb la cadira de rodes en l'elevador del seu xalet a Xàbia
-
Detenen el presumpte agressor del treballador municipal de Xilxes, que continua hospitalitzat
-
Educació cita els sindicats diumenge per a reprendre les negociacions
-
Els examinadors de les EOI valencianes no descarten vaga durant els dies d’exàmens orals i escrits, que arranquen l'1 de juny
-
Comença el juí per una violació en grup amb submissió química a Cullera