World Rugbi no investigarà la possible no elegibilitat d'un jugador neozelandés per part de Romania
La Federació Espanyola de Rugbi denuncia una "doble vara de mesurar" de l'organisme internacional, que els va deixar fora del Mundial
World Rugbi ha comunicat aquest dijous la decisió de no admetre la denúncia sobre la possible no elegibilitat del jugador neozelandés de la Federació Romanesa de Rugbi, Jason Tomane, qui podia haver sigut alineat de manera indeguda en quatre partits del procés de classificació per al Mundial.
Els arguments que dona Alan Gilpin, CEO de World Rugbi, és que aquest assumpte va ser tractat en el seu moment pel seu Comité de Regulacions, motiu pel qual no li trasllada la petició "davant la falta d'informació nova que provoque la seua remissió".
D'aquesta manera, la selecció romanesa disputarà la Copa del Món 2023 de França. El combinat de Romania va presentar una denúncia contra la Federació Espanyola de Rugbi (FER) per l'alineació de Gavin van den Berg, una denúncia que va acabar amb la desclassificació de l'equip espanyol.
La FER assenyala que "sembla evident que World Rugbi utilitza una doble vara de mesurar" i "s'intentaran presentar noves evidències perquè les explicacions oferides des del màxim organisme del rugbi mundial no són de cap manera aclaridores".
Més llegit
-
Un alt càrrec "creu recordar" que Pradas va preguntar per l'ES-Alert vora les 17:30 h al Cecopi, pel risc de Forata
-
Vicent Mompó, president de la Diputació de València: "Volem que el Teatre Principal estiga el menor temps possible tancat"
-
El Banc d'Espanya estima que el dèficit de vivendes superarà el milió el 2028
-
Executen el desnonament de Maricarmen, l'anciana de 87 anys veïna de Madrid, després de la negativa del fons propietari del pis a negociar
-
El partit fundat per un conseller del rei guanya les eleccions al Marroc, on s'imposa una abstenció del 61,9%, la més alta en vint anys
-
L’Ajuntament de València demolirà dos blocs de les Casetes Roses