La Vila evita la promoció de permanència pel descens de l'Alcobendas
La Federació ha confirmat que l'equip madrileny baixa de categoria per alineació indeguda
El Rugbi La Vila va evitar el descens directe en l'última jornada de la Divisió d'Honor i hui ha sabut que no haurà de disputar el play-off per a mantindre's una temporada més en la màxima categoria del rugbi estatal.
Segons la resolució del comité de disciplina de la Federació Espanyola de Rugbi, a la qual ha tingut accés À Punt, s'ha decidit que els equips que descendeixen són el Gernika, últim classificat, i l'Alcobendas, implicat en un cas d'alineació indeguda que també va deixar la selecció espanyola sense Mundial.
Per tant, no caldrà que es dispute la promoció per a evitar el descens en què estava implicat l'equip de la Vila-Joiosa. En la mateixa resolució s'informa que els equips de Divisió d'Honor B que pugen són el CRC Pozuelo i el Belenos d'Avilés.
Més llegit
-
Sanitat incorpora cinc noves malalties en el programa de cribratge neonatal dels bebés valencians
-
El govern espanyol i l'Església tanquen un acord per a reparar els danys de les víctimes d'abusos sexuals
-
La policia indonèsia investiga per negligència el capità del vaixell de valencians que va naufragar
-
Veneçuela anuncia l'alliberament de presos polítics i Albares confirma que hi ha cinc espanyols entre ells
-
Condemnen una alumna a sis mesos de presó per agredir la cap d’estudis d’un institut d’Alacant
-
Interior no multarà durant un període "raonable" els conductors que no porten la balisa V-16