Maria Flores es retira
La capitana de l'Handbol Elx diu adeu després de 13 temporades
Maria Flores, la capitana de l'Handbol Elx, s'ha retirat després de 13 temporades. La jugadora d'Almassora, que ha estat en les trobades que organitza la Fundació de l'Esport Il·licità, ha parlat de què ha aportat a l'equip.
Maria Flores ha volgut transmetre a les seues companyes les senyes d'identitat i els valors de l'Handbol Elx. De tots els triomfs, es queda amb un, la Copa de la Reina a Canàries, per ser un punt d'inflexió.
Tampoc s'oblida del primer trofeu europeu. La Copa EHF.
Maria Flores reconeix que el paper de Rocamora ha sigut bàsic en el creixement del club. Tot i retirar-se, vol seguir vinculada a l'Handbol Elx. Este dissabte la Federació li donarà la insígnia de bronze en reconeixement a la seua trajectòria.
Més llegit
-
Vota per la millor Foguera infantil d’À Punt – Fogueres 2026
-
Vota per la millor crítica d’À Punt – Fogueres 2026
-
La Comunitat Valenciana entra este dilluns en el pic de l’episodi de calor
-
Acaba sense acord la reunió extraordinària del CGPJ per a decidir si expedienten el jutge Peinado
-
Una caiguda massiva marca la Quebrantahuesos i deixa cinquanta ferits
-
Loriguilla estrena un macrocentre logístic que generarà fins a 1.500 llocs de treball