Trini Pallarés, tota una veterana de la Penyagolosa Trails
Ha corregut cinc edicions en què en ha quedat tercera en dues ocasions i campiona una vegada en la categoria de veteranes
La Penyagolosa Trails és la prova reina de la carreres de muntanya al nostre territori. Aquest dissabte, després d'un any d'absència per la pandèmia, torna amb la marató i mitja de 60 quilòmetres i la ultratrail de 110. Una carrera que transcorre des de la mar fins al santuari de Penyagolosa.
Un equip d'À Punt Mèdia ha parlat amb tota una veterana d'aquesta marxa, Trini Pallarés. Una pionera d'una carrera que ha corregut cinc edicions en què en ha quedat tercera en dos ocasions i campiona una vegada en la categoria de veteranes.
Pallarés és tot un exemple per a les vora 600 dones que ara participen en una carrera que en els inicis només corrien unes 30.
Ara, als 66 anys participa com a voluntària , formant part de l'equip que tanca la carrera netejant l'entorn i cuidant els més endarrerits.
Un esdeveniment que À Punt els oferirà aquest diumenge 17 a partir de les 10:45 hores, en l'espai 'La finestra esportiva', amb un ampli resum d'una carrera que marca els qui la corren.
Més llegit
-
Mor un menor de setze anys en caure des d'un mur de quatre metres a la Marina de València
-
El soroll d'un triatló impedeix fer amb normalitat un examen d'oposicions a secundària
-
La presa de Buseo es va desbordar 2,5 metres la nit de la dana segons un informe de la Generalitat
-
Tàrbena celebra la desena edició de la Festa del Parlar de Sa
-
L'Associació de Damnificats per la Dana Horta Sud - València accepta reunir-se amb Mazón sempre que siga a la zona zero
-
Un incendi calcina un cotxe a Torrent on viatjaven una dona i el fill, que van aconseguir eixir-ne a temps