La triatleta paralímpica Susana Rodríguez protagonitza la portada de la revista ‘Time’
L’esportista gallega és també metgessa i ha lluitat contra la Covid-19 en primera línia durant la pandèmia
La revista nord-americana Time dedica la portada d’aquesta setmana a la triatleta paralímpica Susana Rodríguez. Aquesta esportista gallega de 33 anys és, a més, metgessa i ha lluitat contra la Covid-19 en primera línia durant la pandèmia.
Sota el titular "Susana Rodríguez, l'atleta paralímpica en la primera línia de combat d'Espanya contra la Covid-19', la revista dedica un ampli reportatge a la vida de Susana Rodríguez. Time es fa ressò de la trajectòria de la tres vegades campiona del mundial de triatló i del seu dia a dia assistint pacients amb coronavirus en l'Hospital de Santiago de Compostel·la. En l’entrevista explica que la discapacitat visual que pateix pel seu albinisme mai l’ha detingut a l'hora de dedicar-se a les seues dues grans passions, l'esport i la medicina.
Quan el món va començar a afrontar l'emergència sanitària, els Jocs Olímpics als quals Rodríguez havia dedicat quatre anys d'entrenament, es van suspendre. Ara, un any més tard, l'atleta participarà a Tòquio en els seus segons Jocs en la prova de triatló i encara està per confirmar la seua presència en els 1.500 m. Si guanyara en les dues categories, es convertiria en la primera espanyola a guanyar dues proves diferents en la mateixa edició d’uns Jocs Olímpics.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Quatre dies més de calor
-
El nou pla d'inversions d'Aena que s'anuncia este dijous impulsarà les ampliacions dels aeroports d’Alacant i València
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana