Tosha Schareina guanya l'etapa pròleg del Dakar
El pilot de Torreblanca Joan Barreda ha caigut i ha acabat setzé
El pilot valencià, d'origen alemany, Tosha Schareina, que s'estrena amb una moto de l'equip oficial Honda en el Dakar, ha guanyat l'etapa pròleg amb un temps de 17 minuts i 35 segons, dotze segons menys que l'australià Daniel Sanders.
Schareina ha liderat una carrera en la qual el pilot de Botswana Ross Branch va acabar tercer i el vigent campió, l'argentí Kevin Benavides, va arribar nové, mentre que el castellonenc Joan Barreda va finalitzar setzé amb un temps de 19 minuts, després de patir una caiguda a la meitat de la prova.
No obstant això, els 27 quilòmetres de tram cronometrat només han servit per a ordenar les posicions d'eixida d'aquest dissabte, la que serà la primera etapa del Dakar 2024.
De 28 anys, Tosha, pilot valencià que debuta en aquest Dakar amb Honda, és una de les principals opcions espanyoles d'aconseguir un bon resultat en la competició. A aquesta arriba després d'haver sigut segon en el Ral·li de Sonora i primer en el Baixa Espanya Aragó.
Més llegit
-
Mor una dona després de precipitar-se des d'un dècim pis amb els dos fills, que han resultat ferits greus
-
Consulta els carrers que estaran tallats per la Marató de València i el dispositiu especial de trànsit
-
Les víctimes de la dana afirmen que no es reuniran amb Pérez Llorca si no retira l'acta de diputat a Mazón
-
Jepkosgei firma la millor marca mundial de marató de l'any a València
-
Detingut a Madrid el lladre de la bicicleta exclusiva d’un pilot de MotoGP robada al circuit de Cheste
-
Juanfran Pérez Llorca apel·la al diàleg i assegura que "estan a punt de fixar una data" per a una reunió amb la Moncloa