Tosha Schareina guanya l'etapa pròleg del Dakar
El pilot de Torreblanca Joan Barreda ha caigut i ha acabat setzé
El pilot valencià, d'origen alemany, Tosha Schareina, que s'estrena amb una moto de l'equip oficial Honda en el Dakar, ha guanyat l'etapa pròleg amb un temps de 17 minuts i 35 segons, dotze segons menys que l'australià Daniel Sanders.
Schareina ha liderat una carrera en la qual el pilot de Botswana Ross Branch va acabar tercer i el vigent campió, l'argentí Kevin Benavides, va arribar nové, mentre que el castellonenc Joan Barreda va finalitzar setzé amb un temps de 19 minuts, després de patir una caiguda a la meitat de la prova.
No obstant això, els 27 quilòmetres de tram cronometrat només han servit per a ordenar les posicions d'eixida d'aquest dissabte, la que serà la primera etapa del Dakar 2024.
De 28 anys, Tosha, pilot valencià que debuta en aquest Dakar amb Honda, és una de les principals opcions espanyoles d'aconseguir un bon resultat en la competició. A aquesta arriba després d'haver sigut segon en el Ral·li de Sonora i primer en el Baixa Espanya Aragó.
Més llegit
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Convent de Jerusalem - Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026
-
Catalá assegura que mai s'ha negat al debat sobre la taxa turística: "Sempre hem dit que és un debat interessant"
-
Quan l’artista planta la comissió i no el monument
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 25 € de diferència per omplir el dipòsit
-
Vota per la millor falla infantil d’À Punt – Falles 2026
Més vist
Més escoltat
-
16.03.2026 | 90 minuts
-
16.03.2026 | L’impacte econòmic de les Falles amb José Manuel Pastor
-
16.03.2026 | Les notícies del matí
-
15.03.2026 | Punt a punt | Segona Part
-
16.03.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | David Joaquín, xef de Farigola i Menta
-
15.03.2026 | Les notícies de migdia cap de setmana