El somni de l'ascens de l'Handbol Alacant haurà d'esperar
L'equip entrenat per Luis Parro ha aconseguit una victòria insuficient (31-32) contra el Sinfín càntabre
L'Handbol Alacant ha dit adeu al somni de jugar en la Lliga Asobal. L'equip entrenat per Luis Parro ha aconseguit una victòria insuficient (31-32) contra el Sinfín càntabre en el partit de tornada del play-off d'ascens. La derrota en l'anada a casa 29-36 ha pesat com una llosa.
Tot i això, el miracle ha estat més prop del que indica el marcador final, ja que en l'inici de la segona part l'Handbol Alacant ha aconseguit situar-se amb una renda de cinc gols (14-19), a poca distància d'igualar l'eliminatòria. Però l'equip local ha reaccionat i el somni s'ha esvaït.
L'equip alacantí jugarà així per tercera temporada en la Divisió d'Honor Plata, la segona categoria estatal d'handbol, juntament amb el Port de Sagunt. I, per tant, la Lliga Asobal només tindrà un representant valencià, l'Handbol Benidorm.
Més llegit
-
RTVE informa que la decisió del consell d'administració no impedix la celebració del Benidorm Fest
-
El taulell s'estabilitza i creix un 1,3% en vendes i un 3,5% en producció i ocupació en el primer semestre
-
AVA-Asaja demana “un pla Marshall” per a la citricultura davant de la pitjor collita en setze anys
-
Desenvolupen un biosensor per a detectar virus en l'aire “de manera ràpida, senzilla i econòmica”
-
Quan pot fallar el fre de mà
-
COMUNICAT DE CACVSA
Més vist
Més escoltat
-
17.09.25 | Amunt i avall | Segona Part
-
17.09.2025 | Cadena de valor T8 | L'ocupació a Espanya
-
16.09.2025 | Alberto Baño i Pilu Fontan presenten la comèdia ‘Canviarem bolquers segons el BOE’
-
17.09.2025 | Les notícies del matí
-
17.09.2025 | “Memòries i patrimonis personals” un projecte per recuperar béns afectats per la DANA
-
17.09.2025 | Esports À Punt